Zetec Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Svigers har mac, men når han sender bildene til meg på mail får jeg ikke åpna de på PC'n (hverken i browseren eller i Photoshop). Får kun denne feilmeldingen: "Could not open because a JPEG marker segment length is too short (the file may be truncated or incomplete" Filnavn: IMG1346kopi.JPG Er det noe han gjør feil i overføringen fra kameraet til MACen? Har prøvd å rename i alle mulige varianter. Endret 11. februar 2006 av Zetec Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Har han prøvd å maile dem til deg på nytt? Når jeg jobbet på trykkeri vet jeg vi hadde pes enkelte ganger med at filene ble "ødelagt" i overføringen uavhengig av plattformen de ble sendt fra. Som regel med EPS eller PostScript, men det fungerte å sende dem på nytt en gang eller tre. Regner med svigers bruker OS X? Har aldri opplevd noe liknende selv ihvertfall. Hos meg har det alltid skyldtes at jeg glemmer å legge til filendelser, ettersom OS X ikke bryr seg stort om dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå