Mauro Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Wæææææ! Jeg klarer nesten ikke vente! :!: Får ikke lappen før i Juni, men om litt over en time til, så tar jeg turen til Stavanger for å hente en BMW 320i 1993 modell! Fyyyyyyy som jeg gleder meg å hente MIIIIIIN EGEN bil! Er så glad for at det finnes en plass hvor man kan få ut slike gledesutbrudd! Haha! Wish me good luck! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Gratulerer med egen bil! Må være konge! Lykke til! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hehe er vi blitt lei av å ta kollektivtransport Mauro? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bare ikke kjør rundt utenom når du øvelseskjører i bilen nå. Er sikkert helt jævlig å bli tatt og å få 2 års utsettelse rett før du får lappen. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hehe er vi blitt lei av å ta kollektivtransport Mauro? 5589228[/snapback] Tja, det var jeg før jeg fikk moped da, men moped er liksom ikke så kos lengre hehe Nå står bilen utenfor Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Gjør godt med egen bil 320 er heller ikke det dummeste. En av mine favoritter, men holder meg til 92 modellen av en eller annen grunn Men det er faktisk mye mer interresant å hente en bil med en kompis og kjøre den som en idiot hjem igjenn Beste kjøreturen jeg har hatt er nok når jeg nettopp hadde fått lappen å henta Carinaen min Gratulerer med go' bil forresten Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Grattis...fett det sikkert med bil alså Endret 13. februar 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå