Torjus Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som har hørt om sidebrok? Selv jeg er stor fan, digger måten di synger og den morsome teksten! www.sidebrok.no De har forresten akkurat kommet ut med nytt album; Kar me kjøme frå! Regner med at de fleste her på forumet ikke liker sidebrok, men er det noen så hyl ut Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Såg Side Brok live ein gong. Moro nok det. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fikk nok av dem når de herjet på svisj for 2 år siden. De er ganske slitsomme å høre på spør du meg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 suger synes nå jeg Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg takler veldig lite norsk rap generelt, og når de i tillegg har den dialekten, så hører jeg ikke på dem. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Synes de er bra jeg - morsomme live også. Og så digger jeg måten de driver gjøn med det etablerte og latterlig seriøse norske hip hip-miljøet (som later til å tro at de bor in da hood hele gjengen...). Det musikalske og flowen til Side Brok går de fleste norske rappere en høy gang - men så har de jo noen års erfaring med sjangeren og kjenner røttene og da. Har det første albumet og Side Brooklyn-EP'en, har ikke fått kjøpt det nye albumet enda, men gjør det nok til uka. Endret 11. februar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det er en gjeng jeg kunne tenkt meg å lemlestet til det ikke var noe igjenn av de.. Makan til idioti"musikk" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg takler veldig lite norsk rap generelt, og når de i tillegg har den dialekten, så hører jeg ikke på dem. 5588856[/snapback] Sunmøringsdialekt pwn. Jeg synes Sidebrok er godt på alt annet enn selve musikken. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "ji no havra" Synes imaget er litt kult, men de synger jo bare tull i tekstene, noe som irriterer meg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 synes ike så mye om de egentig Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Liker tekstene og imaget, men er ingen fan av musikken. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 De har et par greie sanger, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Selv om jeg ikke hører på slik musikk så synst jeg Sidebrok er morsom musikk. Jeg er også stor fan av et band her jeg kommer fra som etterligner sidebrok og lager lignende sanger Svint & Buster Kjeltring kaller de seg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Bra bygde hip-hop med humor, så de live på Storåsfestivalen og koste meg. Endret 12. februar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Morsomt kanskje, men UTROLIG tragisk! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Lager rap for folk som ikke vet hva det er what he said Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Lager rap for folk som ikke vet hva det er what he said 5596476[/snapback] Nå er det vel heller Tante P og Je9 som ikke har den fjerneste ide om hva rap er. De er jo i popbransjen. Eller til nød standup-rappere. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Lager rap for folk som ikke vet hva det er what he said 5596476[/snapback] Nå er det vel heller Tante P og Je9 som ikke har den fjerneste ide om hva rap er. De er jo i popbransjen. Eller til nød standup-rappere. 5596984[/snapback] Jeg er ikke fan av de da, men den setningen var søt musikk i mine ører Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg er ikke fan av de da, men den setningen var søt musikk i mine ører 5597066[/snapback] Ja det er en bra diss ja Sjekk ut Side Brok sitt svar (låta 'Grøde') - den er også ganske fet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sidebrok er jo real, i motsetning til så mye annet piss her i Norge for tida. Mange som tror at de er pop-rappere, men de går mye lengre bak enn som så. Sier jo sitt at Thorstein Hyl laga skive med Thirstin' Howl III, da, og fikk ham fløyet til Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå