aquality Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei!.. Jeg satt inn mer ram i pcn min i sted, hadde bare 256 pc2100 osså skulle jeg instalere windows, så jeg tenkte jeg skulle låne 256mb pc2100 ram fra en annen pc, og det gjorde jeg. Men det som var, var at når jeg så skulle starte pc igjen så var det bare svart skjerm! Hva skal jeg gjøre får så å fikse problemet? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Prøv å bytte om på rambrikkene, prøv deg fram med alle ledige slotter. Vanlig problem, men pleier å løse seg. Lenke til kommentar
aquality Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Prøv å bytte om på rambrikkene, prøv deg fram med alle ledige slotter. Vanlig problem, men pleier å løse seg. 5588228[/snapback] Ok, greit:) skal gjøre det. Lenke til kommentar
aquality Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Dritt, har har testet alle mulige slotter nå, men bare med ene ram brikka. Har noe å si at jeg satt inn ram brikka med når strøm kabeln av inni strømforsyningen? Pc´n var selvfølgeli av sluttet. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Skal ikke ha noe å si. Prøv kun med den nye, se om den faktisk funker. Deretter sett inn den gamle. Endret 11. februar 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå