Heisenberg88 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg skal da skrive en stil om disse tegningene men jeg har problemer med å finne noen artikler/stoff om dette. Veit dere hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hopp innom tråden som handler om dette... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Står mye bra i trådene som handler om dette i P&R. "Det norske flagget brenner" og "norge soldater under angrep" trådene er vel ganske greie. Bare sørg for å få med deg hele historien og ikke bare "norge provoserte; muslimene angrep". Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Skal han få med seg heile historia så blir det en rimlig lang stil. Dette stikker dypere enn karikaturene. Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Her er oppgaven: 4. Skriv innlegg i avis der du kort gjør greie for hovedtrekkene i konflikten mellom danmark/norge og en del muslimer grupper/land pga karikatur-tegningene av muhammed. på bakgrunn av fakta i saken skal du gi uttrykk for egne oppfatninger og de tanker du gjør deg. hvilke konsekvenser ser du for deg at denne konflikten kan få? det er viktig at du begrunner og utdyper opfatningene/tankene dine skikkelig. lag overskrift! Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå