Creperum Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har en DVD-spiller koblet til en prosjektor, via component, har en ps2 koblet til prosjektoren via composite igjennom en reciever (altså, [ps2]--composite--[reciever]--composite--[prosjektor], for å si det sånn), og jeg har en PC koblet til prosjektoren via RGB. Alt har funket så fint som bare det i et par måneders tid, men når jeg i dag skulle skru på prosjektoren for å se på TV via DVD-spilleren fikk jeg ikke opp noe bilde. Fikk heller ikke noe bilde når jeg slo den over på composite-imputet for å prøve ps2'en. PC-bildet, derimot, får jeg fortsatt opp. Har rota igjennom alle menyer som er å rote i, uten resultat. Prosjektoren ble brukt med dvd-spilleren av en til tider (litt clueless) mor tideligere på dagen, hun sier alt fungerte fint når hun så på, men det er fullt mulig at hun har rotet rundt i diverse instillinger. Men, har lest i manualene til utstyret osv, og alt ser ut til å være konfigurert som det skal. Prosjektoren viser "no signal" når den står på component og/eller composite, selv om det -skal- være signal i de kablene. Har sjekket at alt står koblet til der det skal, osv.. Noen som vet hva problemet kan være? Begynner å bli relativt frustrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå