Jack Jazzrabbit Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Laget noen bilder som eksempel på hvordan jeg vil ha layouten på min nye hjemmeside. Trenger litt feedback på hva brukere her syns og tips til lure løsninger Edit: Strandbildet øverst er "lånt" fra Digitalblasphemy.com. Skal lage et eget 3D-bilde når jeg kommer så langt. Endret 11. februar 2006 av shilseth Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hadde strandbildet glidd perfekt over, så hadde siden blitt utrolig mye bedre. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hadde strandbildet glidd perfekt over, så hadde siden blitt utrolig mye bedre. 5587975[/snapback] Ja enig. Teksten på strandbildet vises heller ikke så godt. Kanskje litt for mye blått Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Ja teksten kunne kanskje vært litt mer tydelig, men det var meninga at den liksom skulle være litt "skjult". Tenkte på å la bildet gli perfekt over i det som skal være under, men det spørs om jeg får det til. Har ikke så my peiling i utgangspunktet, og holder på å lære meg Dreamweaver, så det spørs om jeg får det til. Tips og tutorials anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå