Big SturL Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Heisann Jeg vurderer å kjøpe 2stk av disse vinklete plastniplene. Det jeg da lurer på er om selve armen, eller albuen, sitter uavhengig i forhold til gjengepartiet, slik at det blir mulig å montere to nipler på denne Aqua Computer AquagraFX kjøleblokken til 7800GTX, ut at de bare støter på hverandre når de skal skrues inn. Grunnen til at jeg skal ha de niplene er fordi resten av kjølesystemet bruker 10mm OD 8mm ID nipler, og jeg ønsker ikke å kjøpe de stygge vinklete messingkoblingene. Endret 11. februar 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Satt og tenkte på det jeg også, men de må jo være det, vis ikke ville jo hele poenget med de være borte, og når du skrudde de helt inn, og de ikke var justerbare, kunne du jo ikke velgt hvilken vei de skulle peke (litt dumt dersom de peker nedover i kabinettet, og du skulle hatt de oppover). Men jeg kan ikke svare sikkert på dette da... Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ingen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 De er faste..Får ikke vridd de...Har selv et par slike liggende og du får ikke vridd albuen eller noe på de... Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Crap... Så dersom du har f.eks. en lignende blokk som trådstarter viser til så kan du ikke bruke vinglede nipler? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Slike kan man snu rundt. http://www.it-trade.at/newshop/product_inf...products_id=339 Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ifølge microplex skulle det gå an å bruke disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå