Gå til innhold

Xbox spill fungerer ikke på Xbox 360.

EvilDead

Anbefalte innlegg

:( Jeg er tilkoblet live men når jeg setter gta: san andreas i 360 får jeg bare opp sånn: "This Xbox game is not supported on your Xbox 360 console. An update to support this game may be avaiable. For more info, go to www.xbox/games"

Det står jo på Microsoft sine sider at en oppdatering skal komme automatisk når man er koblet på live og setter inn et vanlig xbox spill.

Noen som kan komme med hjelp? =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

San andreas funger helt fint hos meg, så det er ikke det som er problemet ditt. Noen feil med tilkoblingen din kanskje? Har du PC med cd-/dvd-brenner er det like lett å laste ned oppdateringen fra de norske xbox-sidene.

EDIT: jeg antar så klart at du har harddisk og at den er i orden.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
San andreas funger helt fint hos meg, så det er ikke det som er problemet ditt. Noen feil med tilkoblingen din kanskje? Har du PC med cd-/dvd-brenner er det like lett å laste ned oppdateringen fra de norske xbox-sidene.

EDIT: jeg antar så klart at du har harddisk og at den er i orden.

5587705[/snapback]

Hmm..tror ikke det er noe feil med tilkoblingen, lasta nettop ned en trailer fra xbox live. Brenneren på dataen funker ikke :( Og ja jeg har harddisk.

Lenke til kommentar
Er rimelig sikker på at det er noe galt med tilkoblingen din og/eller ruteren.

Hadde det samme problemet på KOTOR 2. Da hadde jeg koblet til en "Strict". Når jeg byttet til den andre ruteren vår, som var "open", så gikk det.

Foreslår st du tester xbox live vonnection på 360èn din.

5587754[/snapback]

Men jeg lasta ned en trailer fra xbox live..da kan det vel ikke være noe med tilkoblingen?

Lenke til kommentar
Er rimelig sikker på at det er noe galt med tilkoblingen din og/eller ruteren.

Hadde det samme problemet på KOTOR 2. Da hadde jeg koblet til en "Strict". Når jeg byttet til den andre ruteren vår, som var "open", så gikk det.

Foreslår st du tester xbox live vonnection på 360èn din.

5587754[/snapback]

Har tatt fire tester nå.. den første endte med dns-failed , den andre funka det. men den tredje og fjerde var det dns-failed igjen..:/ hva pokker er galt med xboxen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...