Neotetra Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Er det flere som opplever at xbox 360 oppleves som mørk med prosjektor. Jeg bruker Panasonic 700 prosjektor på et helt hvit lerret hvor rommet er 100% lyskontrollert. PGR3 og andre demoer som jeg har testes oppleves veldig mørk selv om menyen i xbox 360 er veldig skarpe og lyse. Er dette normalt? Når det gjelder opplevelsen med xbox 360 i forhold til PC spilling så er det utrolig brukervennlig. Alt fungerer som det skal, uten en masse kødd med drivere etc:) Endret 11. februar 2006 av Neotetra Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Prøv å koble via VGA (antar du bruker komponent) med HD VGA kabelen som fåes som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Bruker komponent ja som fulgte med. Skal jo være den beste løsningen også. Får vel teste en VGA ledning også som jeg må ha uansett mot lcd monitoren. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er flere spill jeg må justere brightness på i selve spillmenyen. Mange av titlene har jo presets for DLP, LCD, Plasma CRT osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har selv en Panasonic PT-AE700 projektor og PGR3 er alt for mørkt til meg også. Kameo, Dead or Alive 4, PDZ og de andre spillene jeg har kan du stille brightness, da blir det knall. Er bare PGR3 som er sånn. Jeg bruker komponentkabelen, får teste med en VGA kabel. Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Leste på avforum at AE700 med VGA kabel ikke sentrerer bildet skikkelig, bare som en advarsel. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Prøvde boxen på en Dell2300MP. Rommet var ikke HELT mørkt, men skulle holde til et brukbart bilde. Men allikevel så jeg INGEN ting i CoD2 på de litt mørkere banene mens DoA4 var nesten spillbart. Jeg brukte da composit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå