gulbanan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har idag mottat de nye pc-delene mine som er: AMD 64 x2 3800 Epox 9NPA 2x1024 Corsair XMS3200C2 TWINX DDR400 PoV 7800GT Jeg har nå satt alt sammen og skulle prøve og starte pc'en opp. Men jeg fikk blue screen rett etter windows loadscreen'en og pc'en startet på nytt. Så jeg lurte på om noen har hatt samme problem, eller om noe kan være defekt eller andre ting som forårsaker dette? Takker på forhånd for alle svar=) Endret 11. februar 2006 av gulbanan Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvilken strømforsyning har du? Har du prøvd med annen harddisk? Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg har ofte erfart at dårlig RAM er årsaken til bluescreen...forsøk å test RAM'en (1 brikke av gangen) med Windows Memory Diagnostic som kan hentes fra Microsoft. Det fant feil på den ene minnebrikka mi som forårsaket masse problemer... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ultimate Boot CD har diagnoseprogram til blant annet å teste minne og cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå