adraagen Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! Skal sette opp en link mellom 2 hus,og har det ferdig satt opp i husene, men finner ikke nettverket med bridgen min. Har følgende oppsett: ADSL Modem-Trådløs router + 8dbi antenne i det ene huset og Bridge med 8dbi antenne hjemme+AP. Men jeg klarer ikke finne nettverket som står i det andre huset. Eneste hindringen mellom husene er ett hus, men det skal vel gå fint? Er det noe med oppsettet mitt som er galt? Er nå desperat etter ADSL og takker på forhånd for hjelpen:) Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har vært nyttig og hørt hvilket utstyr du kjører på(merke og modell). Får du signal mellom husene? De fleste bridger har mulighet for å vise signalstyrken i web grensesnittet. Dette er det første du må sjekke. Lenke til kommentar
adraagen Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Har en linksys WRT54G som router, og en linksys WET54G (?) som bridge, og ett ukjent AP.. Jeg kobler meg til bridgen med kabel, og søker etter trådløse nettverk, men finner kun AP som jeg har hjemme hos meg selv, ikke engang der jeg får inn nettverket med min laptop finner jeg nettverket til naboen. Dette er irriterende, ihvertfall når jeg bruker ganske mye penger på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå