Pysj Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nettet florerer av både meningsfylt og meningsløst ekstrautstyr til Apples iPod-spillere. Her er åtte av de mest meningsløse iPod-dingsene du kan få tak i. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) For sikkerhets skyld er iDog liten og lett, slik at du ikke pådrar deg kink i ryggen når du slenger den i veggen etter tre dager. :!: IZ kan tilby timer med endeløs moro.Skal vel være iZ? Syns ikke iPod-putevar er så unyttig som artikkelen skal ha det til. Det danske forsvaret har jo nettopp utstyrt sine soldater med MP3-puter. Ellers fin artikkel med en respektabel topp tre (brudekjole, do-dock og herretruse til poden ). Endret 11. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hehe, ja ehr var det sannelig mye unyttig Liten avsporing, er ikke dollarkursen noe over 6 kroner? Isåfall kan alle prisene i norske kroner dere oppgir nesten halveres... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Sist gang jeg sjekket dollarkursen var 6,8 , men med toll og moms og sånt blir den sikkert ganske riktig. (gangre som regel med 10 for å få pekepin på norsk pris på datavarer). Genialt navn... iDo kjolen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Sånn kjole vil jeg ha i bryllupet mitt! :!: Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 IZ kan tilby timer med endeløs moro.Skal vel være iZ? "Tingen" heter iZ ja, men i det tilfellet var iZ det første ordet i setningen, og da blir det stor bokstav uansett Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 IZ kan tilby timer med endeløs moro.Skal vel være iZ? "Tingen" heter iZ ja, men i det tilfellet var iZ det første ordet i setningen, og da blir det stor bokstav uansett 5588742[/snapback] Hehe, da så.. men det er ikke noe i veien for å skrive feil når feil er riktig.. Det samme var forresten også tilfellet med iDog. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "Tingen" heter iZ ja, men i det tilfellet var iZ det første ordet i setningen, og da blir det stor bokstav uansett 5588742[/snapback] Ikke når det er et egenavn Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 "Tingen" heter iZ ja, men i det tilfellet var iZ det første ordet i setningen, og da blir det stor bokstav uansett 5588742[/snapback] Ikke når det er et egenavn 5588882[/snapback] Jo! Vet at det er forskjellige meninger om akkurat dette, og jeg har ikke vært helt sikker selv heller. Men jeg støtter meg til redaktøren som vil ha det slik Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "Tingen" heter iZ ja, men i det tilfellet var iZ det første ordet i setningen, og da blir det stor bokstav uansett 5588742[/snapback] Ikke når det er et egenavn 5588882[/snapback] Jo! Vet at det er forskjellige meninger om akkurat dette, og jeg har ikke vært helt sikker selv heller. Men jeg støtter meg til redaktøren som vil ha det slik 5588956[/snapback] Tror vi må ta en liten prat med Øystein i så fall Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 hehe årets latter utrolig kule og unyttige ting :!: Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "Tingen" heter iZ ja, men i det tilfellet var iZ det første ordet i setningen, og da blir det stor bokstav uansett 5588742[/snapback] Ikke når det er et egenavn 5588882[/snapback] Jo! Vet at det er forskjellige meninger om akkurat dette, og jeg har ikke vært helt sikker selv heller. Men jeg støtter meg til redaktøren som vil ha det slik 5588956[/snapback] Tror vi må ta en liten prat med Øystein i så fall 5589044[/snapback] Første bokstav i en setning skal ha stor bokstav. Noe annet blir rotete, lite leservennlig og ikke minst grammatisk feil. Vi lar Språkrådet sette presedens for skrivestilen vår, ikke markedsavdelingen til iPod og iDo. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Første bokstav i en setning skal ha stor bokstav. Noe annet blir rotete, lite leservennlig og ikke minst grammatisk feil. Vi lar Språkrådet sette presedens for skrivestilen vår, ikke markedsavdelingen til iPod og iDo. 5590079[/snapback] Har du en kilde som bekrefter at det er slik det er? Om jeg tar feil skal jeg selvsagt bøye meg i støvet Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Når vi diskuterer om stor / liten bokstav ville jeg ha støttet på at navn er et untak fra den regelen der. Vi skriver jo stor bokstav på navn til personer midt i en setning, og det blir jo mere uoversiktig at det er slik, men vi fortsetter jo slik for det. Så hvorfor ikke i begynnelsen av en setning og liten bokstav, men det er bare noe jeg føler skal være slik uten å ha noe fakta i det hele tatt. Ville folk ha tenkt over det dersom det er et navn med lille omega? skal man da bruke stor omega i begynelsen av en setning? Eller gjelder bare reglen på de 29 vanlige bokstavene vi har i alfabetet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Å herre...gud. Totalt meningsløst! mvh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ganske meningsløst, men jeg likte dorullholderen best. Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 fy flate, der var det mye tull.. hva svartens skal man med undik til en ipod? eller dassrullholder? laserpekeren kan jo ha "litt" mytteverdi hvis en foreleser vil brife med å ha kjøpt noe unyttig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 O M G ! ! ! Seriøst? Det viser bare at det er idioter som kjøper hva som helst... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Idioter kjoeper hva som helst ja, her er beviset. Men er dette virkelig milliardindustri? Selges det ipod-tilbehoer for milliarder? Slikt er skremmende... Men prisene i norske kroner er feil. De varierer ogsaa dem i mellom. 53 dollar er 350 kroner mens 99 er 1000. Det var logisk. Enten dropper man kalkulering av valuta fullstendig (beste valget imo) eller saa bruker man i det minste samme valuta... Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 vel, jeg mener den putesaken faktisk kan være litt interessant. hvertfall for meg som har en tendens til å våkne opp med et merke av tastene til mobiltelefonen trykt inn i ryggen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg