Thorry Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 heisann folkens jeg har hørt at d finnes lydprogram til pc, men hakke peiling hvor jeg finner no bra med d prøgrammet skal man f.eks. stille slik at bassen blir bedre og høyere men veit ikke hvor man finner sånt kan dere hjelpe meg ell? takk Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det følger antakeligvis med lydkortet ditt eller musikkavspiller-programmet ditt. Men bassen blir nødvendigvis ikke bedre, bare høyere... Lenke til kommentar
NooN Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 DFX kanskje... gjør lyden vesentlig bedre synes jeg. Lenke til kommentar
Thorry Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 DFX kanskje... gjør lyden vesentlig bedre synes jeg. 5587917[/snapback] Hva er DFX? kan du gi meg link på hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 http://www.fxsound.com/ Personlig hadde jeg satset på andre tiltak for å få bedre lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå