Heisenberg88 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Så dere akkurat på NRK? De sa at de hadde funnet doping utsyr hos Østerrikerne, og at en av utøverne hadde kastet noe ut av vinduet :O edit: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=302442 Endret 19. februar 2006 av Sippini Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er så utrolig gøy med curling, og nå begynner gutta virkelig å få det til. Håper virkelig både for deres og vår del at USA slår Canada, sånn at vi får flere kamper med Norge. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Curling er sporten! I morgen klokken 09 spiller damene. Da må man se. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Damene vant jo overlegent!! Ufattelig dårlig spill fra Danmark i dag, ville gjerne at Norge skulle få litt mer konkurranse Men hva tror dere er sjansen for at USA vinner over Canada? Er ikke den ganske liten i grunn? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, var litt kjedelig at Danmark bomma såpass mye, ble en kort kamp. Har ikke peiling på USA-Canada kampen, har ikke fulgt med på resulatene deres. Men hvis sjansen hadde vært liten regner jeg med at komentatorene hadde sagt noe om det? Lenke til kommentar
Randy Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Damene vant jo overlegent!! Ufattelig dårlig spill fra Danmark i dag, ville gjerne at Norge skulle få litt mer konkurranse Men hva tror dere er sjansen for at USA vinner over Canada? Er ikke den ganske liten i grunn? 5634862[/snapback] Selv om Canada er curlingnasjon nr 1 i verden tror jeg USA skal ha en fair mulighet mot Canada. Norge tapte mot begge disse lagene, henholdsvis 6-5 mot Canada og 11-5 mot USA. Canada har i tillegg klagd mye på isen i Torino, så det kan jo hende at dette kan spille inn psykisk på det Canadiske laget. Desverre for Norge ser det ut til at Canada er favoritt i kampen mot USA, ihvertfall om man skal tro bookmakere på nettet! Men vi får ønske det Amerikanske laget lykke til, og håpe Norge klarer og komme seg videre! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kampen går på SportN klokka 1400! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er SportN en kanal NRK har eller i anledning OL? Har aldri hørt om den før nå, og den er jo med på hva man kan se på nett-tv, er det betal TV forresten? Eller kan jeg klare å få den inn? Sikkert dumt spørsmål, men jeg tar sjansen Veldig bra av Aksel Lund Svindal syns jeg, men det var virkerlig synd at han ikke klarte bedre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Eg har tilgang til SportN på NRK Nett-TV, men funker ikkje på jobb Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Sporten er en del av Viasat og de samarbeider med NRK om OL og en del andre ting. Om du har TV 3 så har du mest sannsynlig Sporten Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 ...men det har jeg altså ikke... Har ikke VISA eller noe slikt, hvordan kan jeg få betalt et dagabonnement med mobil (kontantkort) på netttv eller går ikke det? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tror ikke USA slår Canada nei.. Canada nuller alt de kan og får siste sten til de får seg 2-3-4 poeng. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan noen oppdatere meg litt i USA-Canada kampen? Har mista SportN av en eller anna grunn.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er i omgang 6, par stener igjen. Canada har siste sten og har en sten inne i boet. Stillingen er 2-2. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Langrennslandslaget har skuffet enda de ikke skulle stå på budsjettet. Skulle gjerne sett at ledelsen var litt mere ydmyke, eventuelt forklart diverse senarioer så ikke vi (publikum) missforstår. Skjønner enda ikke hvorfor vi ikke tok med en fristil-ekspert med på landslaget til staffeten når det var uaktuelt å bruke skiskytterene? Norges langrennstropp: Sprint : Ola Vigen Hattestad, Tor Arne Hetland, Trond Iversen og Johann Kjølstad Normal: Jan Egil Andresen, Anders Aukland, Frode Estil, Tord Asle Gjerdalen, Oddbjørn Hjelmeset, Tore Ruud Hofstad, Eldar Rønning og Jens Arne Svartedal. Av 8 uttatte er kun en kompertibel, i en skinasjon som Norge, til å gå 10 km fristil. Til 5 mila er Frode Estil, Tord Asle Gjerdalen, Jan Egil Andresen og Tore Ruud Hofstad aktuelle. Dvs at Eldar Rønning ikke vil gå en eneste distanse(?) Og 2 løpere er kun tatt ut med tanke på 5 mila fristil? Utrolig dårlig prioritering! Endret 20. februar 2006 av dub Lenke til kommentar
Randy Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Kan noen oppdatere meg litt i USA-Canada kampen? Har mista SportN av en eller anna grunn.. 5635781[/snapback] Er nå i 9. omgang og Canada leder 4-3 etter den 8. omgangen! Ser stygt ut for Norge nå! Spørsmålet er om USA bør blanke denne runden for å få siste sten i den 10. og siste omgangen, for så å prøve å få 2 poeng der! Endret 20. februar 2006 av Randy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ble ikke noe blank, jeg håpet på det, men NEIDA! Tror ikke USA vinner nå nei.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Over og ut for Norge desverre. Dei spelte rett og slett ikkje godt nok til å komme vidare. Håper på curlingdamene no. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nei å nei! Utrolig synd.. Tror nok vi hadde hatt en god sjanse hvis vi hadde gått videre.. Vi spiller godt når vi får litt ordentlig motstand vi. Et fint eksempel er jo de to kampene i går da, spiller som noen krøkker mot New Zealand, og som noen guder mot Tyskland som faktisk er gode motstandere.. Men vi satser vel på gull i laghoppinga i kveld.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nei å nei! Utrolig synd.. Tror nok vi hadde hatt en god sjanse hvis vi hadde gått videre.. Vi spiller godt når vi får litt ordentlig motstand vi. Et fint eksempel er jo de to kampene i går da, spiller som noen krøkker mot New Zealand, og som noen guder mot Tyskland som faktisk er gode motstandere.. Men vi satser vel på gull i laghoppinga i kveld.. 5636421[/snapback] Vi har hadde stort håp ved damenes staffet og, men sjå kva som skjedde. Trur at vi satser på medalje i laghoppinga i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå