ErlendRU Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nok en bronse da Men var jo helt fortjent med dobbelt østerrisk, skal mye til for å matche de to hoppene der altså.. Tror vi tar gull i laghoppinga, hvis ikke Sigurd Pettersen driter seg fullstendig ut.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Curling er så tøft. En av de få gjenværende gentleman-sporter. EDIT: Og der vant vi! Endret 18. februar 2006 av Katalysator Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Flott norsk innsats i stor bakke, skuffande av Pettersen sjølvsagt, men 2 av de 4 beste og 3 av de 7 er absolutt godkjent. Østerrikarane var best i dag med 8-9 meter i andre omgang. Damelansdaget i curling fortsetter å imponere, tok i dag ein fortjent seier over eit tafatt britisk lag. Generelt god spel på Norge, eit par matchvinnarsteiner og ikkje så bra britisk spel resulterte i 8-4. I morgon er det 2 kamper for herrelaget, mot henholdsvis New Zeland og Tyskland som har vunnet 0 og 1 kamp. Eg blir skuffa om dei ikkje tar 2 sigrar der. Håper på tiebreak-kamper så får du enda ein TV-kamp 1 gull, 1 sølv og 1 bronse i dag, intet dårleg resultat, men dette var Kjetil sin dag altså, ein fantastisk utøvar som igjen beviste at han er blandt historiens allers ypperste ved å slå enda ein toppkjørar, Herman Maier. Endret 18. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Får ikke se på tv på grunn av OL. Far sitter og ser på den heele dag og da må jeg også værmed. Venter til den blir ferdig! Kan det stemme at Norge har vunnet rundt 100 gull i OL? Tror det var 97 eller 98. Endret 18. februar 2006 av Leasch Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) 96 før OL mener jeg fast bestemt at det var før OL, da skal vi ha 98 totalt i vinterOL -sammenheng nå. Får håpe at vi bryter den 100 -grensa hvertfall Spørsmålet er jo faktisk hvem som skal få æren av å ta OL -gull nr. 100 da Hvem syns dere fortjener nr. 100 og som attpåtil har muligheten til det? Endret 18. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Spørsmålet er jo faktisk hvem som skal få æren av å ta OL -gull nr. 100 da Hvem syns dere fortjener nr. 100 og som attpåtil har muligheten til det? 5627767[/snapback] Kjetil André Aamodt? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kjetil Andre Aamodt skulle gjerne fått nr. 100 av meg, men OL er over for hans del nå, han er bare reserve på slalom og storslalom, og han er uantsett ikke god nok til å hevde seg i de grenene. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Frode Estil eller Marit Bjørgen Eller Ole Einar bjørndalen Endret 18. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Vi er nok alle litt skuffet nå, 2 nordmenn sprakk totalt, en fikk en bom for mye. Men det er slik det er, vi hadde putta for mange gullmedaljer i lomma allerede, og vi skal få lov til å være skuffet, men samtidig må man huske på at Marit Bjørgen for eksempel har det langt verre enn oss. Men en ting må jeg si at jeg lurer på.. Har ikke hørt noe om Tore Ruud Hofstad hittil, han er vel med? Det håper jeg hvertfall veldig, ellers står stafetten vår i fare.. (Om han ikke skal gå den) spør du meg. Klikk her 5625524[/snapback] Hva i all verden har Tore Ruud Hofstad å si for stafetten til Norge? Han er ikke god nok til å ta gull hvertfall! Fyren svinger jo mer enn en pendel.. nei huff som jeg gruer meg til å se de norske gutta ikke ta gull på stafetten heller Edit: Forøvrig unner jeg Eskil Ervik et gull! Endret 19. februar 2006 av _Marillion_ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg har tro på stafettgutta i dag, men så har jeg hatt tro på oss i alle medaljesjansegrenene til nå og da.. EDIT: Blir det 5. plassen i dag også da? Endret 19. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
brd Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Da blir det ingen medaljer i dag Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror jeg skal begynne å heie på Sverige jeg... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror jeg skal begynne å heie på Sverige jeg... 5629342[/snapback] hehe, riiight.. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror jeg skal begynne å heie på Sverige jeg... 5629342[/snapback] Jeg også. Svenskene har jo Thomas Alsgaard som skøytetrener hvis jeg ikke tar helt feil? Han må være skihistoriens mest geniale løper spør du meg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror jeg skal begynne å heie på Sverige jeg... 5629342[/snapback] Jeg også. Svenskene har jo Thomas Alsgaard som skøytetrener hvis jeg ikke tar helt feil? Han må være skihistoriens mest geniale løper spør du meg! 5629850[/snapback] Bjørn Dæhlie! Lenke til kommentar
brd Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Noen andre enn meg som synest at Petter Northug skulle vært i OL? EDIT: http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/19/458292.html Endret 19. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nok en bronse da Men var jo helt fortjent med dobbelt østerrisk, skal mye til for å matche de to hoppene der altså.. Tror vi tar gull i laghoppinga, hvis ikke Sigurd Pettersen driter seg fullstendig ut.. 5626981[/snapback] De har vraket Pettersen, og Tommy Ingebrigtsen hopper i stedet for han. Laget er dermed: Bjørn Einar Romøren, Roar Ljøkelsøy, Lars Bystøel og Tommy Ingebrigtsen. Jeg har skikkelig tro på det norske hopplaget, Tommy har vært god på trening, og har vist en formstigning. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Å curlinggutta våre er så gode Nå satser vi på at USA slår Canada i morgen, og vi vinner tiebreak greia.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jepp, ein kjempegod kamp i dag, Pål viste gulltakter i dag altså, fleire matchvinnarsteiner hadde han. Går Usa - Canada på noko kanal? Veit at NRK ikkje sender, men er det andre? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Lurte på om den går på en radio jeg da, så jeg kan høre på den på skolen.. Har ikke funnet noe Når er kampen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå