brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 I Salt Lake City OL fekk vi 13gull er noe(hugser ikkje). Vi er blitt får krav store,men at Norge har bare fått 1 OL gull på den fyrste veka er dårlig,veldig dårlig.Nå satster vi på OL gull i Curling,sprint,hopp,skiskyting og Super Goh 10000M i skøyter. Det blir 8 gull i neste veke, det er mitt tips Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Da er curling igang! Vi har visst mange tap mot Finland, siste seier i fjor. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 I Salt Lake City OL fekk vi 13gull er noe(hugser ikkje). Vi er blitt får krav store,men at Norge har bare fått 1 OL gull på den fyrste veka er dårlig,veldig dårlig.Nå satster vi på OL gull i Curling,sprint,hopp,skiskyting og Super Goh 10000M i skøyter. Det blir 8 gull i neste veke, det er mitt tips 5625209[/snapback] Fikk vi ikke bare 10 gull? Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 I Salt Lake City OL fekk vi 13gull er noe(hugser ikkje). Vi er blitt får krav store,men at Norge har bare fått 1 OL gull på den fyrste veka er dårlig,veldig dårlig.Nå satster vi på OL gull i Curling,sprint,hopp,skiskyting og Super Goh 10000M i skøyter. Det blir 8 gull i neste veke, det er mitt tips 5625209[/snapback] Fikk vi ikke bare 10 gull? 5625256[/snapback] Hugser ikke helt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nok ein gong blei det berre nesten. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nok ein gong blei det berre nesten. 5625421[/snapback] Trur aldri eg har vore så skuffa som eg var no OL Tornio= Norge sitt verste OL i nyere tid. Eg har sagt det heile tiden . Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Vi er nok alle litt skuffet nå, 2 nordmenn sprakk totalt, en fikk en bom for mye. Men det er slik det er, vi hadde putta for mange gullmedaljer i lomma allerede, og vi skal få lov til å være skuffet, men samtidig må man huske på at Marit Bjørgen for eksempel har det langt verre enn oss. Men en ting må jeg si at jeg lurer på.. Har ikke hørt noe om Tore Ruud Hofstad hittil, han er vel med? Det håper jeg hvertfall veldig, ellers står stafetten vår i fare.. (Om han ikke skal gå den) spør du meg. EDIT: Nei, nei, nei, ser ut som curlingguta våre er ille ute nå . EDIT2: PS: Den linken som jeg linker til nå kan inneholde informasjon som enkelte ikke vil ha med seg. Det gjelder altså alpint Super-G, som går på NRK 1 nå. Klikk her Endret 18. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Men Aamodt leder når dei 30 beste er i mål http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/torino2...9.ece#livetable Gratulerer Norge Endret 18. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Juble for Kjetil Andre Aamodt! Nå er vi forbi Sverige på medaljeoversikten EDIT: Og etterpå kommer vi forbi Esland og Østerrike Endret 18. februar 2006 av lperik Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Da blei ikkje denne dagen så stygg likevel.Nrk sender Super-G nå.Flaut får NRK at dei ikkje sendte Aamodt gull direkte da. Queen- We are the champion Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dette er dagen! Og i tillegg vant Liverpool Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 går dårlig på nrk2, dette er ikke dagen for curling gutta. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Neeeeeei! Alle kanalene ble borte på tven nå, bare snøtorm hele linja.. *Hiver seg på toget til en kompis i byen* Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Da blei ikkje denne dagen så stygg likevel.Nrk sender Super-G nå.Flaut får NRK at dei ikkje sendte Aamodt gull direkte da. Queen- We are the champion 5625662[/snapback] Vel den ble jo tross alt utsatt, det kræsja med hele sende skjemaet både på nrk1 og nrk2. Jeg syns ikke det er flaut i det hele tatt. Aamodt er utrolig, helt utrolig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 All honør til Kjetil Andre Aamodt, etter å ha slitt i fleire år tar han gull i OL. *klappe* Men curlinglaget svikta veldig, Lars spesielt hadde ein dårleg kamp, men missen til Pål i 3. omgang tapte kampen. 4 poengs ledelse og Finland kunne kjøre Take-out resten av kampen, mens Norge måtte trekke heile tida, noko som er betydelig vanskligare. Surt at dei taper på ein dårleg stein Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Da blei ikkje denne dagen så stygg likevel.Nrk sender Super-G nå.Flaut får NRK at dei ikkje sendte Aamodt gull direkte da. Queen- We are the champion 5625662[/snapback] Vel den ble jo tross alt utsatt, det kræsja med hele sende skjemaet både på nrk1 og nrk2. Jeg syns ikke det er flaut i det hele tatt. Aamodt er utrolig, helt utrolig. 5625867[/snapback] VG sine lesere blei da litt forbanna. Kilde Her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Eg og synest det er skammelig av NRK. Dei har enormt fokus på OL og har sendingar døgnet rundt, men akkurat når Norge tar sitt andre gull skal dei vise reprise av skiskyting? Uprofesjonelt og dårlig Eg såg curling på NRK2 og tenkte eg skulle sjå kva som skjedde på NRK1. Kom midt i løpet til Aamodt og fekk med meg at han hadde førsteplassen og det var 5 løparar igjen. Dette ville eg følge med på, men måtte nett innom TV2 sidan dei viste Friends-dokumentar. Tenkte eg skulle sjå kor lenge denne dokumentaren varte og skrudde på tekst-tv, og kva står der? Joda "OL-gull til Aamodt". Samme skjedde i går under curlingkampen mellom Norge og Italia. Rett ekstraomgangen skulle begynne og kampen avgjerast så slår dei av på NRK2, mens NRK1 ikkje sender noko i nærheten av curling. I staden kom opptak av ein tildligare øvelse så dei skulle sende dei siste 2 steinane ein halv time seinare. Eg måtte få med meg slutten og det var ekstremt spanande, eit hav med guarder og Norge låg an til å vinne, så klarte dei ikkje å vise heile omgangen. FY FY skam NRK! Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Da er det bra og ha EuroSport Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Syntes OL er okei, men merker jeg er litt lei av at OL går på alle kanalene.. Dette er jo typisk nok når jeg bare dør etter å se noe annet.. Men men... Endret 18. februar 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nå er det curling igjen på NRK2! Norge mot England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå