Zeph Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Skal slite ja, men ikkje umulig. Har hatt maks uflaks i år altså, 1 gull på 13 medaljer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg håper at vi tar en eller gjerne to medaljer i curling! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hadde alle "nesten" medlajene innfridd hadde vi vel hatt 10 gull nå Leste forresten noe artig før OL et sted, norge hadde 96 OL -gull til sammen før dette OL, og det er/var stor sjanse for å komme opp på hundretallet, kanskje får vi akkurat 99, eller 100 OL -gull til sammen etter i år, hvis vi er så uheldige... EDIT: Følgende gull har vi ikke klart å forsvare Kari Traa - Kulekjøring Ole Einar Bjørndalen - Skiskyting, 20km Bente Skari - Langrenn, 10km klassisk Ole Einar Bjørndalen - Skiskyting, sprint Kjetil Andre Aamodt - Alpint, kombinsjon 5 Gull har vi altså ikke klart å forsvare. Kilde Endret 17. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Vet, samtidig har vi jo tatt et gull som vi ikke tok i forrige OL (Hopp, liten bakke) og "heldigvis" hadde vi jo ikke noe gull å forsvare på dagens 15km klassisk som endte i en total helnorsk ultranedverdigende fiasko. Men si meg. Var det ikke skiskyting i dag? Har ikke hørt noe om det jeg.. Endret 17. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Flott at damelaget i curling vant dagens kamp mot Italia, den var meget spanande, litt variabelt spel, men Norge hadde eit par perfekte steiner til deira fordel. Siste omgang var interessant, har sjeldan sett så mange guarder i spel samtidig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Bra vi vant mot Italia i dag ja, herrer og damer. Go go go! Noen som vet når neste kamp er? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Bra vi vant mot Italia i dag ja, herrer og damer. Go go go!Noen som vet når neste kamp er? 5621545[/snapback] Lørdag 18. februar 14:00 Curling 9. runde, Finland-Norge, menn 19:00 Curling 9. runde, Storbritannia-Norge, kvinner Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dei må alle tre kampene får å komme til Semifinalen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dei må alle tre kampene får å komme til Semifinalen 5622364[/snapback] Du glemmer stadig vekk ord du Når du omtalte Bjørgen, skrev du også "hun er den kvinnelige langrennsløparen i verda" Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det gikk an å få beste norske på 17. plass jeg. Det virker helt umulig. Og de er da i god form også? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det gikk an å få beste norske på 17. plass jeg. Det virker helt umulig. Og de er da i god form også?Fullstendig bom på smøringa. Det vart visst ein brå forandring i været omlag då dei starta, og smørarane hadde feilberekna til dei grader. Endret 17. februar 2006 av incanus Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det var egentlig meldt godvær og masse styr, de tok en sjanse dog, Odd-Bjørn Hjelmeseth sa blant annet at han hadde muligheten til å velge et annet skipar. Men hvorfor kunne de ikke bare bytta ski, når de så det gikk så dårlig etter første passering? Eller det er kanskje ikke lov det? Det norske laget kunne jo utsatt seg for et eller annet som "tilfeldigvis" ødela skia da.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det gikk an å få beste norske på 17. plass jeg. Det virker helt umulig. Og de er da i god form også?Fullstendig bom på smøringa. Det vart visst ein brå forandring i været omlag då dei starta, og smørarane hadde feilberekna til dei grader. 5623048[/snapback] Nei, alle de norske OL-utøverene er ræva for tiden. Med unntak av Lars Bystøl. Og kanskje curling-folka, selv om de har tapt noen kamper. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 EDIT: Så forresten ut som det var veldig god stemming og ganske oppfylt tribune. 5608420[/snapback] Nå blir det konkurrert i flere ting enn kombinert i OL Går for gull i morgen, alt annet enn medalje vil iallefall være skuffende. 5612293[/snapback] Synes ikke det har vært så ille jeg da men. Lite folk på curlingen. Men de som er der veier opp for det. Men hvis du er der nede så vet vel du litt bedre enn meg. Og når jeg skrev det så tenkte jeg bare på kombinert og at det var mye folk og stemning der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Nok ein skuffande øvelse, 5. plass i kvinnestaffetten, dette har ikkje vært Bjørgens OL desverre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dette har ikke vært Norges OL heter det.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dette har ikke vært Norges OL heter det.. 5624402[/snapback] Eg har sagt det heile tiden. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hadde jeg vært kristen, så er det ikke tvil om hvem jeg skulle skylda på. Dett er rett og slett ille, svenskene er jo foran oss på medaljestatistikken! Endret 18. februar 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dette har ikke vært Norges OL heter det.. 5624402[/snapback] Sant det, men på ei anna side har Norge fleire medaljar enn noko anna nasjon til no i mesterskapet. Marginene har ikkje vært på vår side, men eg gler meg til hopp i stor bakke i dag, hopparane er jo dei einaste som har innfridd. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dette har ikke vært Norges OL heter det.. 5624402[/snapback] Sant det, men på ei anna side har Norge fleire medaljar enn noko anna nasjon til no i mesterskapet. Marginene har ikkje vært på vår side, men eg gler meg til hopp i stor bakke i dag, hopparane er jo dei einaste som har innfridd. 5624501[/snapback] Jojo, men når gullmedaljene uteblir, så er det ikke bra nok synes nå jeg.. Vi er blitt litt kravstore, og forventer at Norge skal gjøre reint bord hele veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå