Gå til innhold

OL er i gang, vad tyks?

Anbefalte innlegg

Merkelig dømming i freestyle. Greit at Kari Traa ikke kjørte optimalt, men hun hadde større vanske, og bedre flyt enn Jennifer Heil. Heil hadde jo også et parti der hun så ut som hun ikke hadde helt kontroll, og kom godt opp på kulene.

5589128[/snapback]

Enig, synest Kari var bedre. Og de triksa Jennifer Heil tok, synest jeg ganske mange av de andre deltakerene tok, det burde jo egentlig si at det var en mindre vanskelighetsgrad på det enn hoppa til Kari..

Litt skuffa ble jeg jo, men et OL-sølv er jo veldig bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herrejesus....

Han mannen var teit da...

Det heter PÅ Voss, ikke i...

Dumme dumme reporter mann:P

Og hu dama som komenterte den fine 320..uhhh...Tror du bør ta matte omigjen..

Men jeg syns klart Kari Traa fortjente og vinne, hun hadde tross allt mye vanskeligere triks og finere landinger...Hu engelske var jo nesten nedpå snøen etter det ene hoppet!

Lenke til kommentar
Det eneste som er artig å se på under hele OL er Snow bord og kulekjøring er ganske fett å se på..

Ellers er jo OL tragisk..

5590637[/snapback]

Snowboard sendes på nrk 2 kl. 09.55 i morgen tidlig. I tillegg kommer enda en runde kl. 13.55. Er spent på talentet Fredrik Austbø, 17-åringen fra Stavanger som har gjort det usedvanlig bra i både skating og snowboard. Kan ikke regne med at han tar medalje, men han overrasker stadig :)

Lenke til kommentar

Så noen hoppdommerene under kombinerten? Jakko Tallus hoppa litt over 100 meter, 4 plass etter hopprennet. Hoppet hans i 1 omgang var så utrolig pent, lå HELT stille i lufta og satt et prikkfritt nedslag, konkurransens 4 lengste hopp.

Hva fikk han i karakterer?

19 18.5 18 18 18

Så hopper Georg Hettich et elending stilhopp, urolig i lufta, klarer såvidt å holde seg på beina, hopper kanskje 3 meter lengre enn Tallus. Karakterer?

18.5 19 18.5 18.5 19

Lenke til kommentar

Huffameien.. Marit Bjørgen har brutt :(

Men vi har jo dog Hilde GP (som jeg absolutt unner et OL -gull) Kristin Størmer Steira og Kristin Myrerer Stemland.

Sprøtt! Ikke gull nå heller. Nå har vi hatt 4 øvelser hvor vi hadde klare gullkandidater og ikke et eneste gull. Jaja, forhåpningene har tydeligvis vært for høye.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
På ol-sida til VGnett står det at vi har 8 sølv og 8 bronse etter 5/84 øvelser nordmenn kan få medalje i.. Er det noe jeg ikke har fått med meg her eller? Jeg veit nå bare av sølv til Bjørndalen, Traa og bronse til Hanevold og Moan.. =/ Kan noen forklare?

5591702[/snapback]

Beklager dobbeltpost, men dette er da feil. Les det du skrev: 5/84 øvelser. Det er da en umulighet at vi da har 8 sølv og 8 bronsemedaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...