mummi-pappa Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Merkelig dømming i freestyle. Greit at Kari Traa ikke kjørte optimalt, men hun hadde større vanske, og bedre flyt enn Jennifer Heil. Heil hadde jo også et parti der hun så ut som hun ikke hadde helt kontroll, og kom godt opp på kulene. 5589128[/snapback] Enig, synest Kari var bedre. Og de triksa Jennifer Heil tok, synest jeg ganske mange av de andre deltakerene tok, det burde jo egentlig si at det var en mindre vanskelighetsgrad på det enn hoppa til Kari.. Litt skuffa ble jeg jo, men et OL-sølv er jo veldig bra Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå er ikke jeg heller en kulekjøringsdommer, men over ett poeng bedre på hun Heil-dama enn på Kari Traa var vel litt overkill? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jennifer Heil vant på navnet sitt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ja det der var skikkelig sugent.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Så faktisk også kulekjøringa, var veldig skuffa over dommerne ja. Kari skulla jo ha vunnet, hun hadde jo et mye vanskligere triks Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vinter OL er morsomt og så er vi jo så flinke Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Herrejesus.... Han mannen var teit da... Det heter PÅ Voss, ikke i... Dumme dumme reporter mann:P Og hu dama som komenterte den fine 320..uhhh...Tror du bør ta matte omigjen.. Men jeg syns klart Kari Traa fortjente og vinne, hun hadde tross allt mye vanskeligere triks og finere landinger...Hu engelske var jo nesten nedpå snøen etter det ene hoppet! Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Faen. Er`e OL i år igjen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tror at jeg kaster denne threaden over til sport-delen av forumet jeg Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Må si meg enig med alle som klager over dømminga i kulekjøringa. Jennifer Heil vant helt klart på navnet sitt. Kari hadde vanskeligere hopp og bedre flyt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det eneste som er artig å se på under hele OL er Snow bord og kulekjøring er ganske fett å se på.. Ellers er jo OL tragisk.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det eneste som er artig å se på under hele OL er Snow bord og kulekjøring er ganske fett å se på..Ellers er jo OL tragisk.. 5590637[/snapback] Snowboard sendes på nrk 2 kl. 09.55 i morgen tidlig. I tillegg kommer enda en runde kl. 13.55. Er spent på talentet Fredrik Austbø, 17-åringen fra Stavanger som har gjort det usedvanlig bra i både skating og snowboard. Kan ikke regne med at han tar medalje, men han overrasker stadig Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har et problem med Nett TV... På hvert eneste videoklipp har bildet og lyden fryst når det er omtrent halvveis, og har prøvd flere ganger at det starter på nytt osv. Noen flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Så noen hoppdommerene under kombinerten? Jakko Tallus hoppa litt over 100 meter, 4 plass etter hopprennet. Hoppet hans i 1 omgang var så utrolig pent, lå HELT stille i lufta og satt et prikkfritt nedslag, konkurransens 4 lengste hopp. Hva fikk han i karakterer? 19 18.5 18 18 18 Så hopper Georg Hettich et elending stilhopp, urolig i lufta, klarer såvidt å holde seg på beina, hopper kanskje 3 meter lengre enn Tallus. Karakterer? 18.5 19 18.5 18.5 19 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Huffameien.. Marit Bjørgen har brutt Men vi har jo dog Hilde GP (som jeg absolutt unner et OL -gull) Kristin Størmer Steira og Kristin Myrerer Stemland. Sprøtt! Ikke gull nå heller. Nå har vi hatt 4 øvelser hvor vi hadde klare gullkandidater og ikke et eneste gull. Jaja, forhåpningene har tydeligvis vært for høye. Endret 12. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg fikk nesten ikke med meg at OL startet. Har ikke fått med meg hvilke medaljer vi har vunnet heller, men det er gøy å se på. Hørte litt på radioen og, i bilen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 På ol-sida til VGnett står det at vi har 8 sølv og 8 bronse etter 5/84 øvelser nordmenn kan få medalje i.. Er det noe jeg ikke har fått med meg her eller? Jeg veit nå bare av sølv til Bjørndalen, Traa og bronse til Hanevold og Moan.. =/ Kan noen forklare? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Søren, der røk bronsen til Kjetil. OL er knall, håper på norsk gull snart, da det var synd at det bare ble nesten to ganger i går med Kari Traa og O. E. Bjørndalen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 På ol-sida til VGnett står det at vi har 8 sølv og 8 bronse etter 5/84 øvelser nordmenn kan få medalje i.. Er det noe jeg ikke har fått med meg her eller? Jeg veit nå bare av sølv til Bjørndalen, Traa og bronse til Hanevold og Moan.. =/ Kan noen forklare? 5591702[/snapback] Beklager dobbeltpost, men dette er da feil. Les det du skrev: 5/84 øvelser. Det er da en umulighet at vi da har 8 sølv og 8 bronsemedaljer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Er jo VG da...kan ikkje forvente så mykje. Sjå på NRK sin medaljeoversikt, den er korrekt: http://www.nrk.no/sport/meisterskap/torino_2006/medaljer/ Edit: Nokon som kan forklare korleis poengene blir fordelt? Vart ingen medalje på Aamodt desverre, snart er det jaktstart langrenn! Endret 12. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå