TSP Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jepp, helt enig! Vi har da enda tre god gullmuligheter igjen og har vi maks flaks har vi plutselig 5 gull . Jeg har fått en god gullføelse, og nei dette er ikke den ordinære gullføelsen, men denne er virkerlig svær og regnes som en ekstraordinør og uhyre sjelden gullføelse. I morra har vi dagen! Det at svenskene får le av oss et år, hva gjelder OL har jeg ingenting i mot, til neste OL slår vi dem ned i støvla igjen. Skøyteløperne har skuffet, de satset visst alt de hadde av krefter i vikingerskipet Men det positive nå er at de forhåpentligvis lærer å prioritere bedre Endret 24. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Tror det blir gull på Bjørndalen hvertfall.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Tror det blir gull på Bjørndalen hvertfall.. 5660476[/snapback] Det tror jeg også Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Dette er slik jeg tror løpet vil utvikle seg for Bjørndalen. Han vil komme inn sammen med resten av feltet inn til første skyting, Bjørndalen vil deretter plaffe alle de 5 blinkene rett ned. Han vil gå ut omtrent samtidig med 6-7 andre. På andre skyting vil Bjørndalen få noen problemer og bomme 2 ganger, han vil etter to strafferunder komme til passering 30-40 sekunder etter førstemann. Han vil komme nærmere og inn til standplass har han tatt inn 10 sekunder. Han vil mest sannsynlig ikke bomme, men det er muligheter for at han vil få en bom her. Avhenig av bom eller ikke, vil Bjørndalen komme til passering 15 eller 40 sekunder etter førstemann. Bjørndalen tar innpå og inn på standplass har han tatt inn 10-15 sekunder . Bjørndalen vil nå få en feilfri skyteserie, dog vil han skyte noe reservert i forhold til på stafetten. Bjørndalen vil deretter gå i fra og vinne med 15-20 sekunder ned til Sven Fischer eller en overrasket Raphael Poiree. Hadde vært artig om jeg fikk rett.. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hahaha! Det kan jo være mulig, ikke akkurat slik, men noe tilsvarenes. :!: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvis ikke bjørndalen vinner idag, vinner han aldri. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 At det går an, det skulle ikke vært mulig. Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 At det går an, det skulle ikke vært mulig. 5662161[/snapback] Alt er mulig, alt er mulig. Eg synest det var Greis som fortjente gull. Bronse er bra det. Tenk: Vi har 19 medaljer Vedder på at Hans Petter Buraas tar medaljer, vis ikkje han kjører ut Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg flyr meg ihjel når jeg ser denne teksten! "Gullet glapp igjen! Ole Einar Bjørndalen fikk en kjempestart på 15 kilometeren, men det hjalp ikke" Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Vedder på at Hans Petter Buraas tar medaljer, vis ikkje han kjører ut 5662180[/snapback] Så sant så sant, når alt stemmer er han en av verdens raskeste slalåm kjørere. Enten medalje eller kjøre ut hvis han satser og tar sjanser. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Huff, tippinga mi var ikke helt korrekt, jeg følte på meg at det ville komme 2 bom på andre eller fjerde skyting ( ) men satsa på at det ville være andre skyting så det enda var håp. Det var synd for Bjørndalen, han har jo selv sagt at man glemmer sølv og bronse, og han var helt klart ikke fornøyd, han stiller jo ganske høye krav til seg selv. Men jeg sier meg enig i Jon Herwig Carlsen, han er olympisk mester i å lage spenning! Nå er det bare å se fremover, og jeg gleder meg virkerlig til å se Emil Hegle Svendsen i nye renn senere i år og videre i hans karriere! Han bomma vel 2 ganger så vidt jeg kunne se, og hadde han ikke gjort det hadde han altså vært helt fremmi der, fantastisk. Pluss at han kaprer vel et poeng for norge hva gjelder poengstriden, siden det ble 6. plass. Nå er det bare å se fremover vi har vel 4 konkurranser igjen hvor vi har norske deltakere. Hvorav jeg vil påstå vi har gullsjanse i 2 stykker. Ser fram til kvinnenes fellesstart. TSP Endret 25. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har nok ikke sjanser på flere gull nå. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Går Poiree like bra som på stafetten blir dette bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 EMIL, EMIL, EMIL!! Fantastisk innsats, helt utrolig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det hjelper så lite. 5662517[/snapback] Selvsagt hjelper det, hvilken idiotisk holdning er det du har? 6. plass i debuten er ikke mindre enn fantastisk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Flott innsats av Emil I 2002 fekk me 25 medaljar, 13 gull, 5 sølv og 7 bronse, i år har me foreløpig 19, 2 gull, 8 sølv og 9 bronse. Marginane har ikkje vært på vår side. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Helt enig Lars! Jeg ser virkerlig optimistisk på hans skiskytterfremtid. @^fmj: Jeg gjentar meg selv: Når ble det viktigst å vinne? Han er OL -debutant for svarte, også gikk det så bra! Jeg er sikker på at han kan ta OL -gull og hvertfall medlajer, om han er minst like god, og sannsynligvis blir han bedre, om 4 år. Dumt det med Liv Grete var ikke hennes dag i dag. Men selv ble jeg litt positivt overrasket over Linda som tydeligvis hadde en god dag i sporet i dag. TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå