Gå til innhold

OL er i gang, vad tyks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel du kunne stappet skiskyterene så full av doping du bare ville, men det hadde ikke gitt bedre skyting... Det er ikke tidene i sporet som feller, men klønete geværbehandling og elendig skyting. Og curling... vel. Du kan vel teste å dope en curler å se hvor bra det går :D

Hopp er heller ikke veldig aktuelt å dope seg i, ville nok ikke gitt store resultatene. Eneste er skøyter og langrenn, men Norge har såpass gode tradisjoner her at jeg mener bestemt at vi klarer oss fint uten doping! Har all tiltro til de norske utøverene, men de har vært veldig uheldige dette OL. Hjelper nok ikke på at alle skryter dem opp i skyene før OL, og alle forventer minimum 13 gull osv. Et slikt press kan bli for mye for selv den sterkeste.

Synes innsatsen har vært bra jeg, men er selvsagt skuffet over at ingenting har klaffet i år. Trist, men vi har en ny sjanse om 4 år :)

Lenke til kommentar
Vel du kunne stappet skiskyterene så full av doping du bare ville, men det hadde ikke gitt bedre skyting... Det er ikke tidene i sporet som feller, men klønete geværbehandling og elendig skyting. Og curling... vel. Du kan vel teste å dope en curler å se hvor bra det går :D

Hopp er heller ikke veldig aktuelt å dope seg i, ville nok ikke gitt store resultatene. Eneste er skøyter og langrenn, men Norge har såpass gode tradisjoner her at jeg mener bestemt at vi klarer oss fint uten doping! Har all tiltro til de norske utøverene, men de har vært veldig uheldige dette OL. Hjelper nok ikke på at alle skryter dem opp i skyene før OL, og alle forventer minimum 13 gull osv. Et slikt press kan bli for mye for selv den sterkeste.

Synes innsatsen har vært bra jeg, men er selvsagt skuffet over at ingenting har klaffet i år. Trist, men vi har en ny sjanse om 4 år :)

5654802[/snapback]

Kanskje du har rett i at skiskyterne har sviktet når det gjelder å treffe blinkene, men bortsett fra Bjørndalen er det ikke mange som har gått veldig fort i sporet heller. Hopp er jo en av øvelsene vi har tatt gull i, og jeg vet ikke om du forventet noe veldig stort på curlingbanen uansett, det gjorde ihvertfall ikke jeg...

Lenke til kommentar
Vel du kunne stappet skiskyterene så full av doping du bare ville, men det hadde ikke gitt bedre skyting... Det er ikke tidene i sporet som feller, men klønete geværbehandling og elendig skyting

5654802[/snapback]

Dopar seg -> forbetrar ytelsen -> treng ikkje ta like hardt i for å yte like godt som før doping -> lavare puls -> betre skyting.

Lenke til kommentar
Synd at Petter Northug ikkje kom med til OL, eg er sikker på at han hadde klart seg strålande.

Slutt for norsk curling i dette OL ja :(, men det er jo VM i curling om ein månad i Canada, nokom som har peiling på om det blir vist på TV?

5655199[/snapback]

Eurosport bruker å sende curling.

Lenke til kommentar

Joda, det har jeg fått med meg. Men vi har jo to skisytterjaktstrater i morra! Og 5 mil på søndag, så dette går bra.

Svært som norske utøvere støter på problemer om dagen da, Kristin var innblandet i noen problemer her nettopp, men hun falt visst ikke, og hun kom seg greit opp igjen og tilbake i feltet, men jeg håper det ikke går noe utover resten av løpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...