Husam Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hun ene curlingspilleren til Norge er sykt pen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hun ene er ganske pen ja. Men dette er vel ikke helt OnTopic eller? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hun ene er ganske pen ja. Men dette er vel ikke helt OnTopic eller? 5651581[/snapback] Men det er vel ikke helt "off topic" heller, så hvem bryr seg egentlig? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ikke jeg veffal ^^ Tenkte bare jeg skulle si fra Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Idag håper vi på medalje på Skiskyting 4*6km stafett kvinner. Og bronse til curling jentene Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Uff, nå går det galt igjen... Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Typisk? -Eg har aldri sett Andresen så dårlig i sporet og i løypa Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg fikk med meg første skyting. Deretter ga jeg opp Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg fikk med meg første skyting. Deretter ga jeg opp 5652333[/snapback] Skulle gjort det eg og Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det er nesten skummelt hvor dårlig det går over hele fjøla. Man kan jo nesten snakke om en kollektiv kollaps på hele den norske troppen. Det er jo bare trist Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jaja #tenke tilbake på OL i 1988# da vi fekk 0 gull og prøve å sjå det postetive i dette OL, det er ikkje lett. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 0-5 til Canada, skal dette aldri ende. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Dette OL har gitt oss akkurat det vi norske folk fortjener!! Jeg syns synd på de andre curlingjentene som får ødelagt kampen sin pga Dordi's tabber og feilvurderinger. Endret 23. februar 2006 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jepp, kjip curlingkamp. De kan så mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Hallo! Klarer Canada og ta 9 poeng på 5 omganger, kan Norge fint gjøre det samme og vi tok jo 2 poeng i stad, så slaget er enda ikke tapt. Dumt det med skiskytterne, men vi kan trøste oss med at Liv Grete viser veldig god form også er det jo litt artig at vi bare har fått 5. plasser i de "normale" stafettene i dette OL. Fin samling. MesterstykketDermed presterte Norge det mesterstykket å ta sin fjerde femteplass i stafett i OL. Og det etter å ha vært medaljekandidat i alle, og gullfavoritt på flere av, stafettene. Ser fram til fortsettelsen, vi tar et gull til hvertfall, har det på føelsen. Men jeg tipper: 2 gull, 2 sølv og 1 bronse i løpet av de neste dagene til Norge. Endret 23. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hallo! Klarer Canada og ta 9 poeng på 5 omganger, kan Norge fint gjøre det samme og vi tok jo 2 poeng i stad, så slaget er enda ikke tapt. Dumt det med skiskytterne, men vi kan trøste oss med at Liv Grete viser veldig god form også er det jo litt artig at vi bare har fått 5. plasser i de "normale" stafettene i dette OL. Fin samling. MesterstykketDermed presterte Norge det mesterstykket å ta sin fjerde femteplass i stafett i OL. Og det etter å ha vært medaljekandidat i alle, og gullfavoritt på flere av, stafettene. Ser fram til fortsettelsen, vi tar et gull til hvertfall, har det på føelsen. Men jeg tipper: 2 gull, 2 sølv og 1 bronse i løpet av de neste dagene til Norge. 5652978[/snapback] Nei nei nei, Norge har tapt kampen! Aldi i livet om jentene klarer ta igjen forspranget. Jeg tror vi kan få 1 gull i løpet av de neste dagene og helt sikkert en sølv og en bronse. Hehe Hvem tror dere vinner 5 mila da? Jeg liker ikke å si det, men jeg tror "söta bror" vil stå høyest på pallen her. Mitt tips er Mathias Fredriksson! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Etter lang tids norsk suksess måtte dette bare komme. Stort sett samtlige andre nasjoner har gått sammen i en storstilt konspirasjon for å vippe nordmennene fra medaljetoppen (med unntak av Østerrike, disse bruker egne metoder...). Forberedelsene til dette har pågått i lang tid, og foreløpig er den norske smørebua tyngst infiltrert. Nevner bare at f.ex skiene til Estil var halvveis saget over før start, noen har tuklet med hjernen til Langli (klister er bra, uansett føre! Ja, jøss..)osv. Videre er det spredd sykdommer og styggedom i stort sett alle leire, små gnomer flyr rundt og skrur på siktet til Frode Andresen, flytter blinken til skiskytterjentene, og stjeler utstyr. Hører rykter om at spesialdesignede virus er på vei til Norge luftveien for å gjøre kål på oljefondet... Vi har vel bare knapt sett begynnelsen på en internasjonal konspirasjon mot Norge... PS : Ironi-hatten er på,håper alle fatter dette... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Er nok muslimene som står bak.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Doh, har du noen gang sett en muslim på ski? Det er, om ikke annet, latterlig. Jeg skylder på kommunistene Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Vi skylder på oss sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå