TSP Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Tja.. Vi ser positivt fremover! Gjenværende gullsjanser slik jeg ser det: Kombinert, sprint 7.5km - Magnus Moan fikk sølv, og Petter Tande en finfin 5. plass Skøyter 1500m menn - ble ikke medalje her, men god innsats! Langrenn sprint menn - fall, fall og atter fall, ingen nordmenn i finalen. Langrenn sprint kvinner - ingen norske i finalen. Skiskyting 4*6km stafett kvinner Skøyter 10 000m menn Skiskyting 15km fellesstart menn Skiskyting 12.5km fellestart kvinner Alpint slalåm menn (ja, dere ser riktig, tror Aksel har en god sjanse) Langrenn 50km menn Curling kvinner Så om Norge innfrir maksimalt kan det bli 12 gull i år Endret 22. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Tja.. Vi ser positivt fremover! Gjenværende gullsjanser slik jeg ser det: Kombinert, sprint 7.5km Skøyter 1500m menn Langrenn sprint menn Langrenn sprint kvinner Skiskyting 4*6km stafett kvinner Skøyter 10 000m menn Skiskyting 15km fellesstart menn Skiskyting 12.5km fellestart kvinner Alpint slalåm menn (ja, dere ser riktig, tror Aksel har en god sjanse) Langrenn 50km menn Så om Norge innfrir maksimalt kan det bli 12 gull i år 5641263[/snapback] Jeg elsker deg TSP #Posetiv igjenn# EDIT: Du har gløymt 30km kvinner:(Steira?) Endret 21. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
2ern Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Tja.. Vi ser positivt fremover! Gjenværende gullsjanser slik jeg ser det: Langrenn sprint kvinner Skiskyting 4*6km stafett kvinner Skiskyting 15km fellesstart menn Skiskyting 12.5km fellestart kvinner Så om Norge innfrir maksimalt kan det bli 12 gull i år 5641263[/snapback] Gjorde noen små forandringer Endret 21. februar 2006 av Erik-Tor Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Du glemte curling for damer! Fy! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Ja, det hadde jeg jo selvfølgelig! Skandale! Jaja, de er selvfølgelig en av mine favoritter, så selv om Magnus Moan ikke fikk gull, kan vi altså fortsatt få 12 gull totalt . Det er bare å elske meg brd (izoren right?) er vi ikke positive er alt tapt allerede! Neste gang blir det nok gull på Moan (selv om det er en stund til...) @Erik-Tor: Hva er din begrunnelse for dine heller labre positive forhåpninger? Forresten tror jeg Moan hadde hatt god mulighet for gull om det bare hadde vært 2-300 meter lengre.. Endret 21. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 satt her om dagen å så curling, i flere timer i strekk......har aldri likt curling, men nå er det sport nummer en, i ol altså... Curling Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det blei nok ein gong Sølv . Felix Gotwald var det ingen som kunne gjere noke med idag. Magnus Moan har vunnet sølv . Som Arne Scheie og TSP seier: er vi ikke positive er alt tapt allerede Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Glemte noe... Er Steira god nok på en 3 mil da? Har Arne Scheie sagt det en gang også altså? Jaja, det har han sikkert, han er jo veldig positiv fyr syns jeg. Syns faktisk Kjell Kristian Rike er litt for negativ innimellom. Endret 21. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Russland er nok ikke videre i curling. 5638755[/snapback] Russland tapt antagelighvis mot et annet land. Da er de ikke med. Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Steira er god nok får gull i 3mila.Ho fekk ein fin fin fjerde plass på 10 km og gjorde ein super etappe på staffeten. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Men har hun spesialisert seg til den etappen da? Er jo greit nok at hun har gjort gode løp på kortere strekninger, men dette er jo 20km lengre! Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Dei to renna ho har gått i OL har vore klassisk. Og ho er best i fri stil. I tillegg har vil Hilde GP og Stemland.Ja vi har medalje sjanser i 30 km. Skulle ikkje vi vere positive? Endret 21. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Joda, men samtidig er jeg litt usikker akkurat på den distansen. Vi skulle jo være positive sant det, et lite glipptak fra min side. Kanskje det har med at jeg er en blanding av positivist og realist (jeg føler jeg er mest positiv da) men det kan jo godt hende hun har en god mulighet, og jeg skal absolutt heie hu og andre jentene fram! Jeg er ganske så sikker på at Gottwald ikke er dopa i grunn, men det er selvsagt noe jeg håper . Endret 21. februar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Russland er nok ikke videre i curling. 5638755[/snapback] Russland tapt antagelighvis mot et annet land. Da er de ikke med. 5641525[/snapback] Russland sin siste kamp var mot Norge, selv om de vant så var de avhengig av hjelp for å få spille tie-break. De led samme skjebne som det norske herrelaget, de fikk ikke den hjelpen de trengte. Canada tok den siste plassen etter seier over Danmark. Endret 21. februar 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hallo? Det dere skal følge med på er Slovakia i Hockey OL. Kanskje Slovakia får sin første Vinter-OL medalje siden oppløsninga i 1993. Kamp nå på SVT 1 - Sverige vs. Slovakia Men igjen... Begge har gått videre allerede :-/ Endret 21. februar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
2ern Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har revurdert de pessimistiske holdningene over, og har stor tro på Tor Arne Hetland idag! Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har revurdert de pessimistiske holdningene over, og har stor tro på Tor Arne Hetland idag! 5645849[/snapback] Prologen gjekk passe. Men alle er med Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Idioti at Vibeke Skofterud ikke fikk starte i dag, de er bare tre stykker fra Norge på kvinnesida og de hadde plass til henne. Det å si at "Hun har ikke hevdet seg godt nok i år" er ikke en god grunn for å nekte henne start, når hun vil. Når ble det viktigste i OL å vinne? Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Skofterud har ikke oppfylt Olympiatoppens krav for å kvalifisere seg til OL, men mener konflikten med Samdal er hovedårsaken til at hun ikke står på start i dag. Hentet fra Vg.no. Der har du grunnen Endret 22. februar 2006 av brd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Synes det er knall at Norge ikke vinner rukkel og bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå