acerview Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) ok har hatt problemer under spilling først restarte maskina seg å jeg fekk en blå skjerm å etter restart kom der system has recoverd from critacal error så oppdaterte jeg alle driverene mine uteen om bios å nå detter jeg ut til desktop under spilling. kan skje etter 1 sec å 2 tima har kjørt en mem test husker ikke vilken men fekk ikke feil da systemet mitt HK: msi k8n diamond pluss RAm geil 2*1g pc3200 dual som feil søking tok jeg ut eine ram brikken å da funka det helt perfekt! ingen restart! deretter skifta jeg ram brikke(for å sjå om den ene var defekt) men maskina funka like stabil! har sjekket i manualen opp til flere ganger å slik jeg fårstår den så har jeg kobla rett vist du ha dual core skal dei koblest i 1 og 2 port eller 3 og 4 eller 1234 vist du har 4 styk har ikke testa å sett ramma i 3 og 4 kan det vere noe i bios jeg må forandre? har lite peiling på bios oppsett! maskina fungerer fint med 2 styk ram ved vanlig bruk(musikk\surfing osv) på forhan takk for hjelpen! Endret 11. februar 2006 av acerview Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå