_ART_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hadde gjemt min power supply i et skap slik at jeg ikke hørte støyen, men da jeg tok den ut for å ta bilde nå fant jeg ut at den ikke lagde den ekkle summelyden mer.. den er nå helt stille.. merkelig.... 5603723[/snapback] samme skjedde med min. den bråkte den første dagen, men plutselig forsvant lyden. trodde jeg var kvitt ulyden, men dengang ei. dukket opp etter at jeg flyttet litt på 360'n og nå er lyden der konstant. ringte kundeservice og ble lovet bytte av strømforsyning, denne eska har ikke kommet enda(ventet 14 dager) så jeg må vel pushe litt på dem. Lenke til kommentar
balder Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hadde gjemt min power supply i et skap slik at jeg ikke hørte støyen, men da jeg tok den ut for å ta bilde nå fant jeg ut at den ikke lagde den ekkle summelyden mer.. den er nå helt stille.. merkelig.... 5603723[/snapback] samme skjedde med min. den bråkte den første dagen, men plutselig forsvant lyden. trodde jeg var kvitt ulyden, men dengang ei. dukket opp etter at jeg flyttet litt på 360'n og nå er lyden der konstant. ringte kundeservice og ble lovet bytte av strømforsyning, denne eska har ikke kommet enda(ventet 14 dager) så jeg må vel pushe litt på dem. 5605916[/snapback] Kva er telfonr til kundeservice til XBOX360? Har dei heimeside også? Snakker dei norsk? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kva er telfonr til kundeservice til XBOX360? Har dei heimeside også? Snakker dei norsk? 5607755[/snapback] Her har du en link til den aktuelle supportsiden på nettet, med blant annet telefonnummeret. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kan summing fra strømforsyningen ha noe med at play and charge ladesett er koblet til ? Min lager en lyd når den er koblet til når maskinen er slått av (siden kontrollen lader selv om konsollen er av). Forresten... heter det en konsoll eller et konsoll ? Jeg sier en konsoll, men veldig mange her innne sier f.eks konsollet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 En/ein konsoll er det riktige ja,meiner eg Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) "Konsoll" er hannkjønn, dvs at det heter konsollen, ikke konsollet. Her er en kjekk ordbok i tilfelle man er i tvil, jeg bruker den selv iblant når jeg er usikker på hvordan ord staves og slikt. Hvis man bruker "Søk også blant bøyde former" får man også opp hvilket kjønn ordet har. Endret 15. februar 2006 av Juke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sålenge ingen slenger inn "Hvem konsoll etc" Det er det fæleste en ser her inne mener eg Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sålenge ingen slenger inn "Hvem konsoll etc" Det er det fæleste en ser her inne mener eg 5608010[/snapback] Det kommer litt an på hvilken type konsoll det er snakk om. Ta f.eks Konsoller som er i biler. Du Sier ikke ETT midtkonsoll eller... Men en konsoll som Xbox sier man en eller som som vår Dialekt guru mala sa, ein konsoll Lenke til kommentar
balder Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kva er telfonr til kundeservice til XBOX360? Har dei heimeside også? Snakker dei norsk? 5607755[/snapback] Her har du en link til den aktuelle supportsiden på nettet, med blant annet telefonnummeret. 5607776[/snapback] Kan eg spørre på norsk? Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 wilbur? kan du poste et bilde av din strømforsyning(adapter)?? Vil gjerne se den også.. Jeg har også med vifte på begge sider.. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kan eg spørre på norsk? 5609376[/snapback] Jeg aner ikke, men jeg vil anta det. De snakker i allefall norsk på det nummeret man ringer for å aktivere Windows XP Home hos Microsoft, så det er jo litt rart om de ikke har kostet på seg norsktalende kundebehandlere her også. Men det er jo bare å ringe, så finner du det ut. Snakker de et annet språk, er det jo i verste fall bare å legge på røret. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sålenge ingen slenger inn "Hvem konsoll etc" Det er det fæleste en ser her inne mener eg 5608010[/snapback] Det kommer litt an på hvilken type konsoll det er snakk om. Ta f.eks Konsoller som er i biler. Du Sier ikke ETT midtkonsoll eller... Men en konsoll som Xbox sier man en eller som som vår Dialekt guru mala sa, ein konsoll 5608984[/snapback] Dilakt min kjære whiner, det er nynorsk lol :!: Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 wilbur? kan du poste et bilde av din strømforsyning(adapter)?? Vil gjerne se den også.. Jeg har også med vifte på begge sider.. 5609377[/snapback] Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hø? Den så ikke ut som min, den jeg har ser ut som den på bildet fra første side (vifte på begge sider). Og den er omtrent lydløs og ikke særlig varm. Har den forsåvidt på et godt ventilert sted. Angående høyfrekvent piping så trenger ikke det bety at noe er galt, er helt sikkert bare en spole som oscillerer Men er det irriterende så hadde jeg byttet den. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Sålenge ingen slenger inn "Hvem konsoll etc" Det er det fæleste en ser her inne mener eg 5608010[/snapback] Det kommer litt an på hvilken type konsoll det er snakk om. Ta f.eks Konsoller som er i biler. Du Sier ikke ETT midtkonsoll eller... Men en konsoll som Xbox sier man en eller som som vår Dialekt guru mala sa, ein konsoll 5608984[/snapback] Dilakt min kjære whiner, det er nynorsk lol :!: 5609854[/snapback] Dere har vel egen dialekt inne det dalsøkket der du bor\bodde?, men ja, nynorsk er det vel :9 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Nei det har vi vel ikkje Slik som dette ser min PSU ut Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 i dag ringte jeg atter til xbox kundeservice. fikk prate med en svensk jente som hverken skjønte noe særlig norsk og som ihvertfall ikke var noe plagsomt 'serviceminded'. etter å ha blitt satt på hold 3 eller 4 ganger finner hun fram saken min fra forrige gang jeg ringte og hun sier at hun blir nødt til å slette denne og så skal hun sende et budfirma for å hente strømadapteren min. den som lver får se.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er det flere her inne som har forskjellige PSU`er? Hadde vert litt artig å sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå