jegerenfisk Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Heisann.. noen andre som har xbox360 som har lagt merke til at power adapteren støyer? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 jepp.. min støyer litt. liten pipe/summelyd.. den er ikke noe spesielt varm da.. Lenke til kommentar
schism Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Min lager ikke den minste lille lyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Min lager en svak summing under bruk, men dette spiller null rolle da boxen lett overgår denne Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jepp.. min støyer litt. liten pipe/summelyd.. den er ikke noe spesielt varm da.. 5587186[/snapback] Ikke varm?! Jeg har min liggende ved et dårlig isolert hjørne hvor den suger -15'C iskald uteluft - og den er fremdeles varm... Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vil anbefale deg å sjekke opp med en lokal byggmester om de kan gjøre noe med det hjørnet ditt magenuss Min power bråker ikke, men den er varm. Den er ikke spesielt varm i forhold til andre vifteløse transformatorer jeg har vært borti, så varmen ser jeg ikke som noe problem. Høyfrekvent piping og summing kan jo tyde på at det er et problem med strømforsyningen, så dere som opplever det bør ta kontakt med microsoft. Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Mitt adapter piper voldsomt ved oppstart og lager merkelige lyder. Den blinker også rødt ved normal drift. Jeg skjønner ikke dette for spillene fungerer da greit.. Den blir også MEGET varm..(Brennende varm) Er det noe galt med strømforsyningen min?? Jeg håper virkelig ikke det!! Endret 13. februar 2006 av Xaero Chief Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Vil anbefale deg å sjekke opp med en lokal byggmester om de kan gjøre noe med det hjørnet ditt magenuss Ness, han trenger jo ikke det. Han har jo en varmepumpe som heter xbox 360.. : Endret 13. februar 2006 av regga Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jepp.. min støyer litt. liten pipe/summelyd.. den er ikke noe spesielt varm da.. 5587186[/snapback] Min er helt likens Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Min støyer når jeg lader kontroll Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Det virker som min power har 1 eller 2 vifter..Kommer luft ut på sidene.. Den er relativt kald. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du som har en adapter som blinker rødt ved spilling bør sjekke manualen til Xbox 360 og kontakte kundeservice. Min strømforsyning lager også en liten summendes lyd når jeg spiller. Jeg la egentlig ikke merke til den før jeg var ganske nær den. Strømforsyningen er heller ikke noe særlig varmere enn forventet, og den ligger sammenklemt mellom en cdspiller og tvbenkvegg (står selvfølgelig ikke bom fast men ganske tett opp i). Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det virker som min power har 1 eller 2 vifter..Kommer luft ut på sidene.. Den er relativt kald. 5601986[/snapback] Er det lufte hull i poweren din ? Min er 100% tett.. Mystisk. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har luftinntak på den ene siden, og utblåsning på den andre... Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har du mulighet til å poste et bilde av poweren ? Jeg skal sende en formell klage til MS om de har solgt meg noe gammeldags crap Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Den har 1 vifte på den siden med lyset.. Bilde nedenfor: Har ikke alle en slik vifte? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Merkelig at det skal være så stor forskjell på X360'ene. Strømforsyningen min er verken varm eller bråkete. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dette minner litt om den gangen jeg og en kamerat kjøpte oss en Force feedback-joystick hver. Han kjøpte sin først (en Microsoft Sidewinder Force Feedback), og fikk da en med vifte innebygget, og denne bråkte en del når han koblet den til PCen. En stund senere kjøpte jeg også en slik joystick (samme modell, kjøpte til og med i samme butikk), men fikk da en uten vifte. Så resultatet var at hans bråkte, mens min var helt lydløs (og min var ikke varm, bare for å ha nevnt det). Det virker som om produsentene bytter ut noen av komponentene underveis i produksjonen, i mitt tilfelle byttet de trolig ut noen av de mest varmeutviklende komponentene slik at viften ble overflødig eller noe sånt. Sikkert noe lignende som har skjedd i forbindelse med strømforsyningen til Xbox 360. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hadde gjemt min power supply i et skap slik at jeg ikke hørte støyen, men da jeg tok den ut for å ta bilde nå fant jeg ut at den ikke lagde den ekkle summelyden mer.. den er nå helt stille.. merkelig.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hadde gjemt min power supply i et skap slik at jeg ikke hørte støyen, men da jeg tok den ut for å ta bilde nå fant jeg ut at den ikke lagde den ekkle summelyden mer.. den er nå helt stille.. merkelig.... 5603723[/snapback] Trenger sikkert litt innkjøringstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå