Babyloner Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 hei.. MSI K8MM3-V, K8M800, Socket-754, m-ATX jeg lurte på hvordan dette hovedkortet var...er det greit?? skal spille store spill, og har ikke lyst til å oppgradere maskinen i den nærmeste tid ...vil dette HK var bra da?? eller har dere andre forslag?? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hva skal du bruke det til? Har du Prossessor og skjermkort fra før? Støtter kabinettet bare Micro ATX? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ville ikke kjøpt det fordi: -MSI er ikke særlig gode hovedkort -Det er micro-ATX, som betyr få ram slotter og lite av alt. -Det er sokkel 754. Prossessorene på denne sokkelen holder ikke til store spill -Det er AGP spor til skjermkort. Du sparer 500kr. i skjermkort med PCI ekspress+ at det finnes bedre skjermkort der Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Men for all del, trenger du MATX kort PGA. kabinett og har skjermkort fra før, så er det et greit kjøp. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hva mener du med at MSI ikke har noen gode HK? Sitter med et selv her det er jo helt superb! Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Msi er jo veldig bra hovedkort! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har aldri hadd trøbbel med de kortene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvis hovedkortet er kompatibelt med prosessor og minne som du har, og prisen er ok, så gå for det. Men pass på at du har prosessor for socket 754. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 MSI-hovedkort er kjærleiken sjøl. Kan aldri gå vrang når du velger dem. Et godt valg. mvh Lenke til kommentar
Mott Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 neida et MSI kort min bror kjøpte brakk den plast brikken påp USB greien av som gjorde at end el USB ting gikk fyken og fikk ikke nytt av butikken jeg kjøpte det hos (datakjeden, bergen) de mente det var vår feil Lenke til kommentar
AOe Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 msi VAR )(/&%¤#"en sjøl, men nå er de "visstnok" bedre. Alternativ hvis du ikke veit det da.... Kjøp ett HK med nvidia nforce4-4x chipsett da får du pci-ekspress bus (passer til nyere skjermkort). Men hvis du skal bruke et gammelt/eldre skjermkort bør du ikke velge det, da det skjermkortet sansynligvis ikke har passende "kontakt". Lenke til kommentar
DevilChild Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) stort z alle tester og fagfolk sier at MSI gir mindre ytelse for pengene, og at MSI har dårligere clockemuligheter, men at det er mere stabilt og holder lenger, men hva hjelper det om et kort holder i 10 år i stedet for fem når det er foreldet om 2? EDIT: Slik jeg har forstått det! Endret 12. februar 2006 av DevilChild Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Ville ikke kjøpt det fordi:-MSI er ikke særlig gode hovedkort 5587103[/snapback] Jeg har testet ganske så mange s939 kort (med tester mener jeg hardkjør i måneder med flere typer minne, skjermkort osv), blant annet Asus A8N-SLI, A8N-E, A8N-32, A8R-MVP, A8V,A8V-E, Epox 9NPA+SLI, MSI K8N-NEO2 og MSI K8N-NEO4. Av disse har begge MSI kortene vært de som har klokket høyest av disse, samtidig som de har oppført seg pent med mange forskjellige ramkits (både 1 og 2 gig), har det vært problemer har det som regel bare vært en biosopg. som trengs. Betingelsen er at man må lære seg å kjenne kortene og deres bios - blir litt på samme måte som DFI. Endret 12. februar 2006 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå