Sideburn Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 * Asus A8N-SLI Deluxe * OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition PC-3200 2x1024MB (2-3-2-5) 400Mhz E.L. * AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED Socket 939 1MB cache "San Diego" * POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Dual DVI,HDTV, TV-ut ++ * Mist 500W PSU * Lian Li kabinett Montert HK, RAM, CPU & GPU.......ingenting skjer. Ingen lyd, ikke noe signal til skjerm.....NOTHING! Byttet om på RAM, kun én brikke i pos B_1 (ref manual)......NOTHING! Lånte min brors CPU, RAM + GPU (enkelt kort m/passiv kjøling) som han bruker på en server. Ingenting virker!! Tok med min RAM + CPU til ham og testet = alt ok! Så finner jeg diverse forum på nett som viser at jeg ikke er alene om å oppleve dette. Se feks denne siden om samme problem. Jeg har også byttet RAM med en eldre Twin-Mos 512Mb for å teste om det kunne gi meg adgang til BIOS, uten hell!! Skal nå isolere HK fra kabinettet. Har aldri vært nødt til å gjøre det før, men leser at dette også har vært et problem med dette kortet. Skal også teste å snu det lille SLI-kortet på HK, ref øverste post i denne tråden. HK kan selvsagt være FUBAR, men det bekymrer meg at det er så mange som sliter med de samme problemene som jeg har med dette kortet. ASUS har til og med et eget emne om dette i sin support. Noen som har noen ideer?? PS! Vær så snill: ikke si at jeg må oppdatere BIOS, da jeg ikke ser noen BIOS! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hadde problem med et A8N SLI, etter at windows var installert fikk vi aldri skjermbilde igjen. Sendte inn hele dritten, giddet ikke knote noe med det. Vi testet div ting som vi fant i "den store asus... tråden", og på asus siden sider. Ingenting funket for oss. Lenke til kommentar
Sideburn Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Har testet i hele dag også, men får ikke liv i det &%¤"#%¤#% kortet!! Det verste er jo at jeg har brukt masse tid nå, så må jeg sende det inn og vente ca 1 uke før jeg får et nytt tilbake og deretter gjøre alt arbeidet på nytt. For ikke å snakke om at jeg sannsynligvis må sette sammen den gamle maskinen igjen for å få kontroll på tilværelsen igjen..........*URK* Kan noen anbefale et annet kort for en ihuga gamer? Skal kjøre raid, men vet ikke om jeg trenger SLI. Noen ideer?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 DFI nf4 Ultra-d. Sannsynligvis er det et slikt kort som erstatter det asus kortet jeg snakket om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå