Gå til innhold

Acer Travelmate 8200 Bekreftet!

Haaheim

Anbefalte innlegg

Starter nå 3dmark05 og 06. Er tilbake med resultater senere, men dere bør ikke forvente noen test, det føler jeg andre med bedre skrive-egenskaper bør gjøre. kan likevel skrive at dette var noe annet enn 8104'en min. Et fantastisk stykke maskin. Kan enda ikke klage på viftestøy, men ja den bli varm. Likevel er jeg ikke sikker på om den blir noe varmere enn 8104, men viften er jo på siden hvor musen din står.

RTP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nye scores:

3dmark05: 4163

3dmark06: 1885

Synes egentlig at maskinen er bedre satt opp enn 8104. portene er mindre i veien for mus og DVD-spiller. En ting det har ført til er at vifteåpningen er mot mussiden slik som i testene skriver om. Det gir nok en del varme fingre i fremtiden. Maskinens utførsel er som for 8104 nydelig. Den har et dreid tastatur som jeg er blitt vant til, og rett og slett elsker. Tastaturet er faktisk litt fastere og kjennes litt bedre ut enn min gamle 8104.

Lenke til kommentar

Litt bilder. Kamera på maskin kan dessverre ikke ta bildene av seg selv så måtte ty til mobiltelefon da mitt kamera ikke er tilgjengelig der hvor jeg er nå.

Kanskje ikke de beste bildene dette. Se bedre bilde på notebookreview.com eller trustedreview.com

post-71991-1140900579_thumb.jpg

post-71991-1140900591_thumb.jpg

post-71991-1140900613_thumb.jpg

Endret av renpeder
Lenke til kommentar

Den prisen var ikke så galen nei! Men jeg kan kanskje få en som er importert fra tyskland til ca 15800 kr med moms. Jeg har også en søster som bor i London, så da slipper jeg toll. Jeg kan enten hente eller at hun kommer over med den...

Men ellers et godt forslag, hvis det ikke blir noe av den andre, er ITbutikken kanskje tingen! Takker

Lenke til kommentar
Til renpeder<- Hvordan er ditt inntrykk av maskina da, er kvaliteten bra, føles maskina solid etc?

Gratulerer foresten =)

5681339[/snapback]

Hadde en 8104 før og denne virker mye mer robust og har ikke de feilene som 8104'en min hadde. Kanskje den tok barnesykdommene, men det er tidlig å si enda.

Positive tegn med maskinen:

- Meget god skjerm

- Forbedret programvarer (e-programmene)

- Duo-prosessor. Maskinene prosesserer 100% hurtigere i SISoftware testene enn M770 prosessoren.

-Skjermkort bra, men er ikke 7800GTX da. Nok for mitt bruk

- 2GB minne

- SATA 120GB disk

- Oppgarderingsmuligheter til 64-bit i fremtiden

Negativt:

- Varme (har ikke vært problem enda), men usikker på levetid osv.

- Vifte mot mussiden, men du kjenner ikke så mye til det synes no jeg, men jeg ser at del testere bemerker dette.

- Viften går hele tiden som gir et lite sus, men viften bråker på ingen måte like mye som 8104 sin nå den går.

Dette er noen ting jeg har merket meg siden mandag. Kan forsøke å følge opp med andre erfaringer etterhvert, men dersom det ikke kommer noe mer tyder det på en meget fornøyd kunde.

Forresten har jeg ikke fått VOIP-telefonen som medfølger til å virke enda.

Tok også Acer Advantage forsikring på denn slik at jeg har 3-års garanti/forsikring på den. Dette gir hurtig behandling og service av maskinen. Verdi 1600,-

Lenke til kommentar
Til renpeder<- Hvordan er ditt inntrykk av maskina da, er kvaliteten bra, føles maskina solid etc?

Gratulerer foresten =)

5681339[/snapback]

Hadde en 8104 før og denne virker mye mer robust og har ikke de feilene som 8104'en min hadde. Kanskje den tok barnesykdommene, men det er tidlig å si enda.

5682373[/snapback]

Har du noen link som bekrefter at det går an å oppgradere til 64-bit i fremtiden?

Lenke til kommentar

Gratulerer foresten =)

5681339[/snapback]

5682373[/snapback]

Har du noen link som bekrefter at det går an å oppgradere til 64-bit i fremtiden?

5682752[/snapback]

Nei, men har lest en del kommentarer om dette på forumer og magasiner verden rundt. Det kan være en hindring dersom det kreves nytt chipset. Intel har ikke enda levert ut informasjon om dette på sine sider, som jeg kan se.

Lenke til kommentar

Ikke ha for høye forhåpninger. Det er bare rykter. Dessuten har det blitt diskutert ofte på notebookforums, og de tror ikke det kommer til å være mulig.

Det var akkurat det samme når Asus Z71V kom ut. Folk trodde også at man kunne oppgradere til Yonah, men det viste seg å være feil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tok også Acer Advantage forsikring på denn slik at jeg har 3-års garanti/forsikring på den. Dette gir hurtig behandling og service av maskinen. Verdi 1600,-

Dekker den forsikringa ALT? Altså, hvis den blir stjålet i huset, utenfor huset, fukt, selvforskyldt ødeleggelse (selvsagt ikke bevisst)?

Bestilte forøvrig en Acer TM 8204, så gleder meg ganske mye til i morra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...