Gå til innhold

Acer Travelmate 8200 Bekreftet!


Haaheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg akkurat kjøpt meg en feit stasjonær til spilling. Men har også veldig lyst på denne lekkerbisken her. Er det noen av dere som vet om den vil komme ut i evt nye modeller til sommeren igjen? Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en da. :) Må spare litt vøtt, ettersom jeg nettopp har brukt 17 laken på ny stasjonær råtass ;) Tihi.. Jeg må si jeg beundrer alle som har råd til denne bærbare maskinen. *Sikle* :D

Lenke til kommentar
Nå har jeg akkurat kjøpt meg en feit stasjonær til spilling. Men har også veldig lyst på denne lekkerbisken her. Er det noen av dere som vet om den vil komme ut i evt nye modeller til sommeren igjen? Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en da. :) Må spare litt vøtt, ettersom jeg nettopp har brukt 17 laken på ny stasjonær råtass ;) Tihi.. Jeg må si jeg beundrer alle som har råd til denne bærbare maskinen. *Sikle* :D

5587845[/snapback]

 

Tviler på det. Har hørt snakk om en ny toppmodell som kommer til neste år, men i år ser det ut til at dette er Acers toppmodell. Kan hende at den kommer med T2600 prosessor, men det er ikke noe som Acer har gitt pressemelding om da.

 

For øvrig er det jo snakk om at det blir 64-bits dualcore til neste år. Kunne ikke vente på det jeg da jeg får denne i erstatning for en defekt 8104 som de ikke fikk til etter en runde med reklamasjoner. Ikke dårlig bytte da.

 

RTP :)

Lenke til kommentar
For øvrig er det jo snakk om at det blir 64-bits dualcore til neste år. Kunne ikke vente på det jeg da jeg får denne i erstatning for en defekt 8104 som de ikke fikk til etter en runde med reklamasjoner. Ikke dårlig bytte da.

Nei, ikke i det hele tatt! Det skulle ikke vært lov å være så heldig :p.

Måtte du ikke betale noe mellomlegg?

Lenke til kommentar
For øvrig er det jo snakk om at det blir 64-bits dualcore til neste år. Kunne ikke vente på det jeg da jeg får denne i erstatning for en defekt 8104 som de ikke fikk til etter en runde med reklamasjoner. Ikke dårlig bytte da.

Nei, ikke i det hele tatt! Det skulle ikke vært lov å være så heldig :p.

Måtte du ikke betale noe mellomlegg?

5588170[/snapback]

 

Ble nok ikke det. Jeg må selvfølgelig betale for ny forsikringsordning. 1290 er den nette sum på det.

 

Heldig er vel feil beskrivelse. Det kalles meget god service. Resultat: Godt fornøyde kunder. Og det er jeg.

 

RTP :)

Endret av renpeder
Lenke til kommentar
Heldig er vel feil beskrivelse. Det kalles meget god service. Resultat: Godt fornøyde kunder. Og det er jeg.

Ja, det passer bedre. Dette var direkte tilbud fra Acer?

(littegrann OT, men men ;))

5588234[/snapback]

 

Nei dette er ikke Acer som tilbyr. Det er faktisk firmaet som jeg kjøpte pcen av som syntes at jeg har hatt så mye trøbbel med den forrige bærbare at de syntes jeg burde kompenseres.

 

RTP :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Denne pcen er allerede på lager hos DirectBuy. Har f*** meg lyst på denne, og vurderer 8202 og Asus A6Ja... men vet ikke!

5641503[/snapback]

Acer:

Bedre ytelse (raskere CPU, skjermkort, RAM, HDD)

Bedre skjerm

Masse extra gadgets

Express card

 

Asus:

Da får du mest for pengene

Er også Dual core / har også X1600 for mye mindre

Kan oppgraderes senere (DDR2 533->667 / Core Duo 2300->2500 / 4200RPM HDD -> 7200 RPM)

Lenke til kommentar

Var på Digitalimpuls istad og så på Asusen Ser jo stilig ut da + som *dh_iglocska* sier du får mere for pengene.

 

Men Asusen har en litt rar topp synes jeg! Toppen er liksom ikke i lik lengde som resten av pc'n noe som jeg synes ser rart ut.

 

Men kvaliteten ser god ut og virker godt stivet opp.

Prøvde å presse bak på skjermen men ingen tegn til vann ringer.

Endret av darapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...