arnegn Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå som jeg har hatt 360'en en stund, må jeg bare si at jeg er sinnsykt imponert. Har alltid vært playstation eier, men kan ikke huske at jeg synes ps2 føltes like spennende. Blir sykt gøy når de store titlene kommer ut. Tanken på å få slik grafikk som man ser i fight night eller kameo i skikkelig gode spill er spennende. F.eks. oblivion vil jo ta helt av. Ikke er 360'en særlig dyr heller Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg må føye meg på denne lista. Hadde ikke forventet toppgrafikk siden jeg ikke har hd tv, men nattbanene i PGR3 tar likevel pusten fra meg. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 kjøpte ps2 første dag den var tilgjengelig.....samme med 360.Etter min mening så er det LIVE delen som gjør 360 opplevelsen stor.Faktisk så spiller jeg 80% av tiden på LIVE....... Jeg har heller ikke HD tv men kjører via component.......er litt bedre enn vanlig rgb scart. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg for min del er ikke imponert over 360`n. Måtte sende den til rep (fikk ny) etter ca 1 mnd. Live delen har også skuffet meg..særlig Call of Duty 2...for lite spillere online (kunn 8 stk) og altfor mye lagg til tider Men blir vel bedre etterhvert.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå som jeg har hatt 360'en en stund, må jeg bare si at jeg er sinnsykt imponert. Har alltid vært playstation eier, men kan ikke huske at jeg synes ps2 føltes like spennende. Blir sykt gøy når de store titlene kommer ut. Tanken på å få slik grafikk som man ser i fight night eller kameo i skikkelig gode spill er spennende. F.eks. oblivion vil jo ta helt av. Ikke er 360'en særlig dyr heller 5586948[/snapback] er imponert over 360 selv om jeg nesten ikke får spilt på den nå. samboeren har okkupert boxen min gleder meg til å se hvordan oblivion blir på xbox 360 Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg for min del er ikke imponert over 360`n. Måtte sende den til rep (fikk ny) etter ca 1 mnd. Live delen har også skuffet meg..særlig Call of Duty 2...for lite spillere online (kunn 8 stk) og altfor mye lagg til tider Men blir vel bedre etterhvert.. Enten skrøner du eller så har du vært veldig uheldig, har vært borti tre stykker som har måttet returnere sin X360 (en kompis og to jeg spiller live med), alle disse har fått tilbak ny maskin i løpet av +- 1 uke (korteste var 6 dager), altså ikke lange tida med tanke på at den skal sendes fram og tilbake samt gjennomgå testing. COD2 live delen er jo et kjent problem og stinker for de som spiller dette, men andre spill, f.eks PGR3 er helt fantasisk live, nesten aldri no krøll, går helt sømløst.Anbefaler deg å prøve noe annet enn bare call of duty, så kanskje intrykket blir litt annerledes. Er forøvrig knallfornøyd med X360'n min så langt, spiller litt/en del nesten hver dag, og ikke noen problemer.Eneste negative er dvd-spilleren som bråker litt for mye, men jeg bruker maskinen kun til spilling og da overdøver lyden dette uansett. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Jeg er storfornøyd... spiller 80% av tiden på LIVE som er kjempebra! Men jeg har silver så det blir 80% mindre spilling på meg... har rett og slett ikke fått somlet meg til å kjøpe gold:P EDIT: Men den måneden jeg hadde gold spilte jeg live hele tiden, så jeg må få det snart. Endret 11. februar 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg for min del er ikke imponert over 360`n. Måtte sende den til rep (fikk ny) etter ca 1 mnd. Live delen har også skuffet meg..særlig Call of Duty 2...for lite spillere online (kunn 8 stk) og altfor mye lagg til tider Men blir vel bedre etterhvert.. COD2 live delen er jo et kjent problem og stinker for de som spiller dette, men andre spill, f.eks PGR3 er helt fantasisk live, nesten aldri no krøll, går helt sømløst.Anbefaler deg å prøve noe annet enn bare call of duty, så kanskje intrykket blir litt annerledes. Er forøvrig knallfornøyd med X360'n min så langt, spiller litt/en del nesten hver dag, og ikke noen problemer.Eneste negative er dvd-spilleren som bråker litt for mye, men jeg bruker maskinen kun til spilling og da overdøver lyden dette uansett. 5587216[/snapback] COD2 LIVE er ikke så ille som folk skal ha det til.........har addet 100 personer (norske+en del svensker) i venne lista der de fleste spiller cod2.Så lenge jeg joiner de jeg kjenner der så går det stort sett bra.7 av 10 spillrom som jeg joiner er lag fritt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 HAr en kompis som har kjøpt. Han sier han er veldig skuffa over mediacenter greiene, og hvordan man skulle kunnne bruke den også som en media konsoll. Grafisk og sånn er den jo meget ok Men fy for en vifte lyd Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg er aldri kjøpt en konsoll før nå og har alltid brukt tusenvis av kroner på PC spilling. Feks 4-5k på skjermkort har vært normalt for meg. Det første som slår meg er hvor utrolig enkelt alt er. Ikke noe tull med drivere og mindre styr med ledninger etc. Når det gjelder grafikken så er den jo bedre enn det beste jeg har sett på PC, selv med PC til 25k. Å betale 3500 kr for en spillmaskin kontra PC spilling er jo helt utrolig. Uansett er det ivertfall ikke før nå at konsollene har vært på høyde når det gjelder grafikk. Jeg har venner som har ps og xbox, og uten nok eyecandy sammen med spillopplevelse så duger ikke tidligere konsoller for meg. PC må jeg ha uansett, men skjermkort til 3-4 høvdinger hvert år kan nå brukes på spill Live delen og nedlastinger av demoer er bare helt super. Det blir spennende å se om det kommer noe bra utstyr til 360 eller om ps3 blir å foretrekke i lengden. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Men fy for en vifte lyd Den plager ikke meg idet hele tatt. Skjønner ikke hvorfor så mange klager over den. Bare å skru lyden litt høyere. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er ikke viftene som plager meg, men dvd spilleren og strøm adapteren. Måtte putte strøm adapteren inn i et skap for å få vekk den fæle lyden. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg er i hvertfall kjempefornøyd med min Xbox 360. Så utrolig deilig det er å spille det på en 40 tonners HDTV. ^^, Gleder meg sykt til Fight Night, Splinter Cell og FarCry kommer. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Er ikke viftene som plager meg, men dvd spilleren og strøm adapteren. Måtte putte strøm adapteren inn i et skap for å få vekk den fæle lyden. 5587860[/snapback] DVD spilleren bråker litt, ja. Men jeg er redd du kan ha fått et strømadapter som det er feil på. Det kommer ingen lyd fra strømadapteren. Den er stor og stygg, ja. Men støyfri. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg er aldri kjøpt en konsoll før nå og har alltid brukt tusenvis av kroner på PC spilling. Feks 4-5k på skjermkort har vært normalt for meg. Det første som slår meg er hvor utrolig enkelt alt er. Ikke noe tull med drivere og mindre styr med ledninger etc. Når det gjelder grafikken så er den jo bedre enn det beste jeg har sett på PC, selv med PC til 25k. Å betale 3500 kr for en spillmaskin kontra PC spilling er jo helt utrolig. Uansett er det ivertfall ikke før nå at konsollene har vært på høyde når det gjelder grafikk. Jeg har venner som har ps og xbox, og uten nok eyecandy sammen med spillopplevelse så duger ikke tidligere konsoller for meg. PC må jeg ha uansett, men skjermkort til 3-4 høvdinger hvert år kan nå brukes på spill Live delen og nedlastinger av demoer er bare helt super. Det blir spennende å se om det kommer noe bra utstyr til 360 eller om ps3 blir å foretrekke i lengden. 5587723[/snapback] PS2 var nok på høyde med datidens PCer når den kom. Men det er et røverkjøp når det gjelder spillling.... min 360 og 32 tommers LCD TV Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) en 40 tonners HDTV Damn, åssen fikk du den i hus, må ha vært et blodslit, unødvendig tung tv synes jeg Endret 11. februar 2006 av bas Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 en 40 tonners HDTV Damn, åssen fikk du den i hus, må ha vært et blodslit, unødvendig tung tv synes jeg 5589121[/snapback] Haha, noen flat tv er det ihvertfall ikke når den er så jævla tung. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg er også utrolig fornøyd 360'en min Det er jo som sagt et røverkjøp, med tanke på at jeg måtte bruke flere tusen kroner på utstyr og hardware til PC'en før... mens nå er det kun 3000KR for hele sullamitten, og det trenger ikke byttes før det kommer et helt nytt system om 4-6 år. (HVIS det kommer da) Heller ikke noe driverkrøll eller surr med Software, og måtte ty til formatering eller restart. Og om man må restarte, tar det kun noen sekunder. Må også nevne at det er digg å spille på en 27" LCD HD-TV, som er en helt OK størrelse på rommet mitt... i en god lenestol. CoD2 på PC ble ikke helt det samme da nei For den som ikke skjønte det, er altså 360 mitt endelige avkall på PC som spilleplatform. PC'en vil nå fungere som Media Center Extension til 360, og selvfølgelig til vanlige PC funksjoner. CSS og andre bra spill vil også spilles, men nå trenger jeg ikke oppgradere da jeg ikke spiller på PC'en hovedsakelig. Ellers er det herlig med muligheter til å laste ned arcade spill, demoer, trailers osv. Live er også en utrolig herlig og lettvint opplevelse Eneste minus er den helsikes DVD spilleren, men når jeg spiller merker jeg det uansett ikke Lenke til kommentar
Rævalution Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Til alle dere som sammenligner 360 med PC, gled dere til neste år. Da koser utviklerne på PC seg med DirectX10 og multikjerneprosessorer som spiser den som sitter i 360 nå. Grafikken kommer alltid til å være ekstremt mye bedre på PC, bare ikke akkurat når konsollene lanseres. Men som dere sier, ca. 15 000 (må regne med HDTV i prisen) for en maskin som kommer til å pumpe ut mer enn god nok grafikk i flere år gir _veldig_ mye bedre valuta for pengene enn et nytt skjermkort hvert år. I tillegg får vi spill PC-gamere bare kan drømme om og kreativitet på PC finnes jo knapt lenger. Og så er det fantastisk å ikke måtte styre med drivere. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Grafikken kommer alltid til å være ekstremt mye bedre på PC, bare ikke akkurat når konsollene lanseres.5590767[/snapback] Teoretisk ja. Men det er jo begrenset moro å sitte og se på techdemoer hele dagen. Det er få utviklere som tar seg råd til å jobbe seriøst mot det siste nye siden så få av kundene faktisk har det - det kommer jo knapt 2-3 titler i året som er i nærheten av å maxe ut den nyeste skjermkortteknologien for eksempel. Forøvrig ser Xbox 360 betydelig bedre ut enn tidligere konsoller på en vanlig TV. Man MÅ ikke ha HDTV; forskjellen er meget tydelig uansett. Personlig kommer jeg ikke til å kjøpe HDTV før det blir tilgjengelig sendinger/videoformater i større skala (hvis da ikke 'gamleTV'en' tar kvelden - da går jeg nok for HDTV med en gang hvis jeg først skal bytte). Endret 12. februar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå