Xperia X10 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 That's right, jeg er noob. Har akkurat fått en utrolig lekker pc! Og skal montere på det gamle nettverkskortet mitt. Er det noe man må huske på egentlig når man monterer dette? Kan jeg ikke ta på nettverkskortet? Kun på kantene? Gi meg tipsene dere har, og ikke forvent at jeg vet så mye Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Du må først fjerne den mettalplaten som er der nettverkskortet vil stikke ut. Så er det bare å holde på kantene, ja, for å unngå statisk elektrisitet bør du ta borti kabinettet før du tar på kortet Så er det egentlig bare stikke det inn i en ledig PCI-slot, og huske på å ikke presse for hardt. Husk også at du bør unngå å komme borti hovedkortet. Jeg har blitt fortalt at man bør ha pc'en avskrudd (med strømledningen frakoblet) en stund før man åpner den og gjør noe inni der. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvis du akkurat har fått en "utrolig lekker pc" så vil jeg tro at denne har nettverk på hovedkortet, antageligvis gigabit. Dermed så kan du kanskje slippe å installere pci-kortet, kanskje? Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 ja,men det suger... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Takk, fikk det til selv Har holdt på i hele dag med å finne drivere til det drittkortet... Helt til nå ser jeg en løsning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå