Delvis Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fikk såvidt med meg en reklame fra telenor der det sto at alle telenor kunder kunne se ol gratis på mobilen ved å sende til et eller andre, man hva husker jeg ikke? Fant ikke noe på telenorsidene heller, noen som vet? Lenke til kommentar
Hans Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Fikk såvidt med meg en reklame fra telenor der det sto at alle telenor kunder kunne se ol gratis på mobilen ved å sende til et eller andre, man hva husker jeg ikke?Fant ikke noe på telenorsidene heller, noen som vet? 5586832[/snapback] google er kjekt skjønnerdu Sånn ser du OL på mobilen Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 send OL til 2244 ( mener jeg å huske ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er riktig det. Funker ganske bra. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 enn kan også se f.eks. frokost TV gratis og vis en trykker på SE OL GRATIS På wap.. fordi direkte sendinga kommer når du trykker på se ol gratis. Lenke til kommentar
ricvol Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er det kun de med 3G, eller også de med EDGE som kan se gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå