Lemonbarley Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Xp finner ikke skjermkortet mitt, har lastet ned driver fra ATI, ingenting hjelper. Har også bootet xp i VGA mode og så prøvd å innstalert driveren men neida. Er klar over at Rage 128 ikke er no særlig bra kort, men.... Det må da være mulig å få dette til, eller??? Ting fungerer så dårlig at internett sidene hakker når jeg skroller nedover :smile: Anyone??? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Windows XP har driver til dette kortet. Har du prøvd å reinstallere? eller sette inn windows XP CD'en og få windows til å søke etter driver på den? Finner den ikke et skjermkort engang? er det ingenting med utropstegn på i "enhetsbehandlingen"? Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Nei xp finner ikke kortet, ingen utropstegn i enhetsbehandling heller. Når jeg prøver å installere rett driver fra ati.com får jeg bare en feilmelding som sier at jeg må boote i vga modus, det har jeg gjort, men da henger maskinen seg :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå