Bjørnli Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 bytta cpu vifte igår, etter det starter maskina med strøm og alt, men på skjerm kommer no video input...har jeg kommet borti gfx og fucka det? eller gjort noe galt med cpu? :S kjører msi k8n neo2 og xp 64 3000+ sak....og sapphire x700 pro gfx, får ikke sjekket her så sabla ofte pga null pc....så HVIS du vet hva det er ganske lett send sms til 95119088 i tillegg til å poste her da;) Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 hei:) tror jeg hadde ett lignende prøblem.. har du sett til at cpu'n sitter onkelig neddi? 2pinner på min var bøy..:S Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 hey, tok med pcn til jobben idag, tenkte teste der, men når jeg prøvde starte maskina da så var den null tegn til liv, powersuply starter ikke, har prøvd med en ny strømforsyning som var testa på en annen maskin men den fungerte heller ikke i pcn min...¨så nå står jeg ovenfor ett helt nytt problem, noen som har noen tips? hvis cpu er skada burde det jo kommet opp en feilmelding eller noe av noe slag? håper noen geni-folk her kan hjelpe, er fortvila som f som den gamern jeg er:) Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 det med startinga fiksa jeg ista, var powerknappen som var dårlig:) men får ikke noe bilde, har helt nytt gfx og hk prøvd idag, så må være cpu da? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 har nå sett på cpu'n 6 pins er bøyd og en er borte:S så bestile en ny 3200 cpu nuh:P skal være mer forsiktig med den ja Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 snufs, dette fungerer fortsatt ikke, aner faen ikke hva jeg skal gjøre nuh, tilogmed prøvd å bytte psu, men neida, ikke noe skjermbilde, virker som bios ikke booter...får selge alle deler seperat siden alle er testet og sjekket at det funker...hvis ingen får en lur idè da:D Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hvis det er feil på cpu åssen skal den få saktifra da? hvor ble det av de pinna? sitter de nede i HK? nei da er jeg ikke sikker.. prøvd med noe mer poffesjonelt, dataverksted elns..? når du starter opp pc hører du at den jobber da? BTW.. du har nytt GFX det kan hende hvis du det er innebygd Grafikkkort på HK at den sender bilde ut der og at du må fikse i bios så du får bildet ut gjennom f.eks.AGp porten.. så hvis du har et internt skjermkort prøv det før du gir deg.. tvilsomt psu'n det er noe med for hadde ikke den funka hadde ikke pc'n starta heller.. menh har du en 4 pins kontakt som skal i på Hk ditt som du ikke har satt i?? bare spørr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå