GunnarK Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg har problemer med å få kompilert C++ programmer, altså .cpp filer i Microsoft Visual Studio .NET 2003. Når jeg kompilerer kommer --Done-- og Build: 1 succeeded, 0 failed, 0 skipped Problemet er at ingen ting er kompilert, eller linket. Når jeg kompilerer ren C kone .c filer går alt bra. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har du sjekket alle underliggende mapper i prosjektet? Hvis du ikke finner noe som helst er det svært merkelig.. Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Nå har jeg bare 1 fil i prosjektet mitt. Så sant jeg bruker C++ og *.cpp filer så får jeg ikke kompilert så mye som "Hello World" . Bruker jeg *.c filer så kompilerer det. Jeg bruker og #include <iostream> når jeg skriver C++ kode. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ah.. Du må lage ny solution, new project og legge til filen deretter. Det er tydeligvis ingen prosjektfil i mappen din. Eventuelt kan du kompilere på command-line med cl.exe kode.cpp Dette forutsetter at mappen cl.exe ligger i, er registrert under PATH-variabelen til systemet. Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Takk skal du ha, problemet var som du sa, at jeg ikke hadde laget en ny soultion først. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 artig ord av bruk; «problemet var at jeg ikke hadde laget en løsning først» hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå