Gå til innhold

Sapphire X800GTO Fireblade Edition, anbefalt?

Gjest Slettet+9018234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9018234

Ser at komplett sin SuperWeekend denne helgen har Sapphire x800GTO Fireblade Edition på tilbud til 1495,-

Spesifikasjonene er som følger:

Pipelines: 12

Minnestørrelse: 256MB DDR3

Minnegrensesnitt: 256Bit

Aksesstid, minne: 1.6ns (Kun Fireblade edition)

Minnehastighet: 560Mhz (Kun Fireblade edition, også avhengig av programvare, Trixx)

Kjernehastighet: 400Mhz

Så, er det noen som har dette kortet som anbefaler evnt. ikke anbefaler dette kortet? Vurderer nytt, derav spørsmålet.

mvh

Sobient

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg anbefaler iallefall det kortet, kjøpte et brukt av for en uke siden og er veldig fornøyd, har ikke testet så mye enda, men kortet klokker stabilt til ca 560/600 på stock kjøling og kan låses opp til 16pipelines vha. bios flash. scorte over 13.5k i 3dm03 på de hastighetene samt opteron på 3ghz. Men skal mye høyere senere :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Hei der, takker for svar.

Leser på andre fora at endel folk har fått låst dette kortet opp, andre ikke.

Er det biosene fra TechPowerUp! som skal benyttes mon tro? (Se her)

mvh

Lenke til kommentar

Det var flashet da jeg fikk det så jeg har ikke testet selv, men kan komme tilbake med info når jeg har prøvd det, men akkuratt nå kan jeg nok ikke svare godt på noen av spørsmålene dine.

Jeg TROR dog sjangsen får å få låst opp er meget stor, trodde faktisk den var 100%, men det kan jo hende er riv ruskende galt ;) , jeg tror også biosen er riktig, men vet ikke sikkert enda... Må gjøre litt mer research først :) rakk bare akkuratt å installere det, og kjøre gjennom 3dm03 et par ganger før jeg reiste hjem for å jobbe litt i helga...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...