Mafo Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Vi avslutter i dag vår ukentlige spalte der vi i to år har presentert telefoner som skiller seg ut, og runder av med bilder av de ti modellene vi likte best. Les mer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Var mange feete telefoner der ja Lenke til kommentar
Werable Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Var mye originalt der ja..., men føler at en av luksusmodellene til Vertuburde vært representert Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tre av ti modeller har GSM. Hadde BenQ-Siemens lansert Venus C3 ville den tatt plassen til mindre fine Ellé-modellen. Men betyr dette ingen flere fine telefoner fra Østen, eller vil dere bare ikke vise en hver uke? Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg syns Penck var utrolig fin. Jeg fant ingen link i artikkelen til forumet, er det bare jeg som har blitt blind? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg fant ingen link i artikkelen til forumet, er det bare jeg som har blitt blind? 5588888[/snapback] Irriterte meg også. I tillegg har noen bare link til forumets hovedside og ikke til tråden i forumet. Litt slappe rutiner? Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Men betyr dette ingen flere fine telefoner fra Østen, eller vil dere bare ikke vise en hver uke? 5586990[/snapback] Om det dukker opp en helt knall telefon i Østen så skal du ikke se bort i fra at vi kjører en sak på den. Ukens flørt slutter vi imidlertid helt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg