henrik_f Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! Jeg lurer på kva admin panel du bruker til din side? Jeg bruker cutenews på min, men er ikke helt sikker på kordan jeg får de på andre side en index trenger litt hjelp og tips =D Takker Lenke til kommentar
opticus Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 notepad er fint da, textpad evt hvis man skal ha det litt mer avansert jeg er kanskje helt på viddene nå? Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 jeg er kanskje helt på viddene nå?5586573[/snapback] Tror det ja Har selv brukt WordPress en del. Andre jeg tror kan anbefales: Textpattern EBA-News Om du liker CuteNews vil jeg anbefale CuteNews AJ-Fork, selv om prosjektet er litt dødt. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Cutenews er veldig enkelt å bruke... har prøvd det sjøl Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 jeg har cutenews men jeg får de ikke helt til jeg vet ikke hvordan jeg adder på flere sider en index. kan bare redigere på news Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Før brukte jeg Cutenews, men nå lager jeg alt selv. [offtopic]"hjemme side" må vel være tidenes ord delings feil? [/offtopic] Endret 11. februar 2006 av anners Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "bil til henger" er verre. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 "fjell klatre instruktør" er jo også litt morsom da, jeg har vertfall ikke sett det i levende live. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ja, så har du selvsagt "skilt designer" og "dyr lege", men det er sjelden man ser dem. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 takk for hjelpen jeg fikk de til ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå