Gå til innhold

Strømforsyning til Shuttle SS51G

Ronin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte THO-FAN fra 3dfxcool.no. Det er stor forskjell fra den gamle, kan nesten ikke høre denne. Bytta også cpu vifta med en Enermax 80mm m/styring. (Bruker samme kjøler)Når det gjelder denne psu'en: hvis du ser på hver side så er den er delt på midten, stikk en skrutrekker inn der og bend forsiktig på hver side. Jeg mener det var tre skruer på toppen som måtte fjernes. Lykke til!

Lenke til kommentar

Vet du lydnivået og CFM på denne Tho-Fan viften? Er litt i tvil om jeg skal kjøpe denne eller en 18 dB vifte fra Papst. Kjøpte den Enermax vifte som du har men jeg lurer på om jeg gjøre noe galt p.g.a at jeg må "hjelpe" viften igang når den står på et lavt turtall. Har du opplevd dette?

Takker så mye for svar, du har hjelpt meg godt på vei. Skal nok klare å få den strømforsyningen fra hverandre nå :smile:

Lenke til kommentar

Har ikke peiling på lydnivået, 3dfxcool sier bare at den er "meget stillegående".(jeg vet heller ikke hvem som produserer denne) Jeg fikk meg også en overraskelse med enermax'en, når jeg starta opp første gangen var den død, men våkna til liv når jeg skrudde opp turtallet. Etter dette skrudde jeg autogardian funksjonen på og justert turtallet ned slik at bare en svak summing kunne høres.(husker ikke hvor mye RPM den ligger på)CPU tempen ligger på ca 48-50c. Det som gjenstår nå er å få den fxxxxx GF4 vifta til å være stille, noen som har tips der? Kan jeg bare koble den ut? Eller må den byttes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...