Ronin Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Er det noen som vet hvordan man åpner strømforsyningen på denne maskinen? Har fjernet alle skruene men jeg får den ikke opp uten å bruke makt. Har tenkt å bytte vifte, den bråker for mye. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har byttet vifte i dag. Du skal bare løfte lokket opp etter at de tre skruene på toppen er fjernet. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Var det ikke mer fiks-faks enn det? Min satt så sinnsykt godt, må prøve igjen :smile: Hvilken vifte kjøpte du og er den stille nå? Bruker du den originale kjølrenen som fulgte med eller har du byttet den også? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg kjøpte THO-FAN fra 3dfxcool.no. Det er stor forskjell fra den gamle, kan nesten ikke høre denne. Bytta også cpu vifta med en Enermax 80mm m/styring. (Bruker samme kjøler)Når det gjelder denne psu'en: hvis du ser på hver side så er den er delt på midten, stikk en skrutrekker inn der og bend forsiktig på hver side. Jeg mener det var tre skruer på toppen som måtte fjernes. Lykke til! Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Vet du lydnivået og CFM på denne Tho-Fan viften? Er litt i tvil om jeg skal kjøpe denne eller en 18 dB vifte fra Papst. Kjøpte den Enermax vifte som du har men jeg lurer på om jeg gjøre noe galt p.g.a at jeg må "hjelpe" viften igang når den står på et lavt turtall. Har du opplevd dette? Takker så mye for svar, du har hjelpt meg godt på vei. Skal nok klare å få den strømforsyningen fra hverandre nå :smile: Lenke til kommentar
tbone Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har ikke peiling på lydnivået, 3dfxcool sier bare at den er "meget stillegående".(jeg vet heller ikke hvem som produserer denne) Jeg fikk meg også en overraskelse med enermax'en, når jeg starta opp første gangen var den død, men våkna til liv når jeg skrudde opp turtallet. Etter dette skrudde jeg autogardian funksjonen på og justert turtallet ned slik at bare en svak summing kunne høres.(husker ikke hvor mye RPM den ligger på)CPU tempen ligger på ca 48-50c. Det som gjenstår nå er å få den fxxxxx GF4 vifta til å være stille, noen som har tips der? Kan jeg bare koble den ut? Eller må den byttes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå