MoFFaSSa£ Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Som topicen sier er jeg ekstremt plaget av et spyware program som hele tiden installerer seg selv og har et blinkende ikon på oppgavelinja som jeg ikke får fjerna. Har prøvd å slette det må de fleste måter. Både den lette og den tunge måten, men det dukker stadig oppigjen. Har kjørt alt av Spybot og lignende program som jeg har funnet i guilden på denne siden. Hva må jeg gjøre får og fjerne et slikt problem? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 først så kan du si oss hva det heter men har du prøvd programmer som adaware, Spybot search and destroy, hijackthis Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Det programet som iriterer meg grønn er Spyfalcon, og ja jeg har prøvd alt av adaware +++ Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) edit: fant en annen link til hvordan slette det http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic43659.html Endret 11. februar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå