MortenM Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 I går satt jeg å så mine to første filmer på vcd, og synes kvaliteten var dårliggere enn VHS. Har jeg vært uheldig med begge filmene eller er VCD dårliggere? Morten M Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Uheldig.. Du kan få veldig bra VCD. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 VCD er bedre syntest jeg. Så du den fra DVD spiller ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Syns du det fortsatt er dårlig etter en bra VCD i en DVD-Spiller så syns jeg du burde sjekke ut SVCD. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det kommer kanskje litt an på programmet. Det er enkelt å komprimere et rolig bilde, f.eks nyhetsopplesere fra studio. Det er mye verre med et naturprogram hvor store deler av bildet forandrer seg hele tiden, det krever stor båndbredde. F.eks så er det alltid blokker i bildet på vanlig digitalTV når bildet er fullt av en småkrusete vannflate. Lenke til kommentar
MortenM Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 13:03, skrev Robkvi:VCD er bedre syntest jeg. Så du den fra DVD spiller ? Ja, det var fra DVD spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå