Gå til innhold

Reputation leech macro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då er det vel bedre å ha ein eller annan mekanisk dingseboms som trykker ned a,s,d eller w ein gang i blandt, med det kan dei ikkje bevise at du ikkje sitter med dataen... btw, å sette ei flaske på bevegelsestastene når du skal ete middag funker ikkje, trur det er slik at om du holder dei samme tastene nede over lengre tid, at du blir afk...er alltid i org når eg er ferdig med middagen :D

Lenke til kommentar

Jeg mekka et program som tok seg av dette. Det funka fint for 2 mnd siden, og har ikke fått tilbakemeldinger om at det har sluttet å funke (hadde noen tusen nedlastinger da det lå ute) Har vel mer eller mindre sluttet å distribuere det da folk misbrukte at jeg la det ut som opensource.

Det er forøvrig exploit i følge blizzard; jeg spurte (etter jeg selv sluttet å spille selvfølgelig :p)

Lenke til kommentar
Min trykker space en gang hvert 4. minutt.

Om en GM kontakter meg så sier jeg at jeg sitter og spier og trykker for å ikke bli afk.

5587522[/snapback]

problemet da er vel at du bør vel helst svare med en gang en GM kontakter deg? og ikke en time senere? :p

Lenke til kommentar
Min trykker space en gang hvert 4. minutt.

Om en GM kontakter meg så sier jeg at jeg sitter og spier og trykker for å ikke bli afk.

5587522[/snapback]

Da var min litt mer avansert; den kjørte en tastesekvens i et tilfeldig intervall mellom 30 sekunder og 4 minutter; hver gang tastesekvensen ble kjørt var det en tilfeldig sammensetning av piltastene og hoppeknappen som ble "holdt nede" i et tilfeldig antall sekunder.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

er bare kjøpe det nye logitech tastaturet, G15.. det kan man legge inn macroer på som gjør så å så når du vil ^^

men som sagt det er ulovlig og ødelegger spill gleden for mange, eller hvem elsker ikke å være alliance i AV når 20 stk spiller mens 20 andre er afk og leecher rep...

Lenke til kommentar
men som sagt det er ulovlig og ødelegger spill gleden for mange, eller hvem elsker ikke å være alliance i AV når 20 stk spiller mens 20 andre er afk og leecher rep...

5587855[/snapback]

Tja, det er sikkert den kjappeste måten allies får exalted-itemene sine, uansett.

Jo mindre motstand dere gjør, jo fortere får dere trøstepremien deres, og jo fortere kan dere komme inn i en ny AV-instance.

Lenke til kommentar

5587855[/snapback]

Tja, det er sikkert den kjappeste måten allies får exalted-itemene sine, uansett.

Jo mindre motstand dere gjør, jo fortere får dere trøstepremien deres, og jo fortere kan dere komme inn i en ny AV-instance.

5588239[/snapback]

Dessverre er det du sier her faktisk sant.

Alliance på Daggerspine har en helt utrolig dårlig holdning i AV, klarte å tape et game på 45 minutter her om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...