SweetD Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 For å begynne fra starten, har alltid brukt AMD men min nye stuepc bruker en intel penitum m på 2,0 ghz. Det fulgte med vifte/kjøler til hovedkortet som jeg synes bråker litt vel mye. Problemet er at når jeg prøver å finne kjølere til denne socketen så er det fint lite som dukker opp. Har en mistanke om at det er socket 478 jeg skal bruke? Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en kjøler som ikke bråker og passer til denne socketen? Hovedkortet jeg bruker er denne: MSI hovedkort Den har en form for adapter og det sitter en 70 mm vifte på kjøleribben. SD Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg har nettopp skaffet meg ny CPU. Denne kjøpte jeg fra netshop og fikk plus versionen (kommer med 120mm vifte). Sitter nå med P4 3.0Ghz og Scythe Ninja kjøleren uten vifte, altså null lyd. Den virker fint, har testet prossessoren under tung belastning i 6timer, og alt går stabilt. OBS OBS: den er meget svær.. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Den blir nok desverre for høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå