haakonts Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Gikk for dramatikk i skyene og et drømmeaktig preg over byen (derav overeksponeringen). Forholdsvis fornøyd med dette. Ønsker tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Utrolig tøff effekt du har fått til her! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det ser ut som om skyene beveger seg i en voldsom fart, mens byen på en måte bare er der og venter på noe... Jeg likte det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Oi, dette var et stilig bilde. Det er kult at det ikke er helt perfekt også. Hvis bildet av byen hadde blitt for naturlig, ville det bare blitt en ny solnedgang. Dette var kreativt (samt du har vært heldig med forholdene). Bravo! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 WOW... uuutrolig tøft Synes bildet virker... ondskapsfullt... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Skyene minner meg om Mordor i Ringenes Herre. Mørke, men med en rød glød fra "vulkanen" Fint bildet! Utrolig stemningsfullt. Endret 10. februar 2006 av smetho Lenke til kommentar
ferik Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Lurer på om du kanskje kunne ha pekt kameraet litt lenger ned, så du fikk den 3 delingen av bildet, for jeg synes byen forsvinner litt, men det kan hende det hadde ødelagt stemingen litt. Men uansett et fantastisk tøft bilde. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Dette likte jeg! Gratulerer med et flott bilde Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Veldig praktfull himmel du har fanget her. Eksponeringen virker helt riktig. Men jeg liker ikke helt at du har kuttet vekk så mye av byen. Greit nok at du ikke ønsker at det skal se ut som et hvilket som helst annet bilde, men jeg henger meg opp i at horisonten er nesten helt nederst i bildet. Det er ikke mange centimeterene som skal til før jeg synes det blir litt mer balansert. De svarte bygningene i de to nederste hjørnene hadde også tatt litt mindre oppmerksomhet hvis vi kunne fått se hva som var foran. Alt i alt, et godt bilde. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Virkes som om du har hatt ein rimelig heftig lukkertid? Hvor lang tid brukte du? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ikke det at jeg vet noe særlig om kameraer, og hva som er bra eller dårlig, men som resten her: Jeg synst dette bildet var utrolig stilig, KUTGW Lenke til kommentar
Tore Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Stilig, likte røyk/tåka som fanger strølyset fra byen... Nice.... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Virkes som om du har hatt ein rimelig heftig lukkertid? Hvor lang tid brukte du? 5587419[/snapback] Ja, legg gjerne ut exif når et bilde er så spesiellt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Knall! Kunne vært litt kult å sett litt mer av byen kanskje, men det er bare en tanke. Jeg likte bildet kjempegodt. Good work! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Dette var rett og slett suverent. Fantastisk lys over byen, og de skyene ser virkelig surrealistiske ut. Svære og truende, som om et gigantisk uvær bygger seg opp i full fart. Jeg får en sci-fi-følelse av dette. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) pent bilde. Veldig bra, hvilke by er det fra egentlig? Endret 11. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå liker jeg overdrivelser, men originalen er bedre i mine øyne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Nå liker jeg overdrivelser, men originalen er bedre i mine øyne. 5588680[/snapback] Sier meg enig der. Den redigerte versjonen mistet noe av gløden og livet i bildet. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Lurer på om du kanskje kunne ha pekt kameraet litt lenger ned, så du fikk den 3 delingen av bildet, for jeg synes byen forsvinner litt, men det kan hende det hadde ødelagt stemingen litt. Men uansett et fantastisk tøft bilde. 5586664[/snapback] Under er det bare taket på en bygning ca 10 meter unna. Det er ikke så interessant. Men jeg er forsåvidt enig, ideelt sett så hadde det vært bedre med horisonten høyere opp. Håkon Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Virkes som om du har hatt ein rimelig heftig lukkertid? Hvor lang tid brukte du? 5587419[/snapback] ca 15 sekunder, på stativ selvfølgelig. Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå