Gå til innhold

Hvordan få masse rep fort hos League of arathor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, ja Emnetittel sier vel det meste.. jeg spiller på magen min og har lyst til og bli exalted med The League of Arathor.

 

The ironbark staff frister nokså bra:) og de andre tingene jeg kan få er heller ikke så ille.

 

takker for alle svar

5585838[/snapback]

 

Raskeste vei er mange AB matcher, og helst vinne. Er ingen hokuspokus løsning på rep i BGs. ;)

Endret av wonnim
Lenke til kommentar

jeg har en bang teori om at alliance sjeldent vinner AV

jeg spiller på deathwing, å jeg har vært level 60 en måned nå, å har aldri opplevd at alliance har vunnet AV. Noen som har teori om hvorfor alliance aldri vinner AV, er vi en gjeng under 18 som løper rundt som hester i brunst?

 

Eilertsen UT

Lenke til kommentar
jeg har en bang teori om at alliance sjeldent vinner AV

jeg spiller på deathwing, å jeg har vært level 60 en måned nå, å har aldri opplevd at alliance har vunnet AV. Noen som har teori om hvorfor alliance aldri vinner AV, er vi en gjeng under 18 som løper rundt som hester i brunst?

 

Eilertsen UT

5586359[/snapback]

 

 

Er selv alliance på deathwing og mens jeg ble exalted i AV vant alliance ca halvparten av gamene jeg var med i. Men jeg tror noe av grunnen er det forbanna Stoneharth bunker som er så lite strategisk plasert, hvis alliance tar Snowfall er det eacy match for hordene og bare mounte fra IB til stoneheart bunker.

Endret av preskatv
Lenke til kommentar
jeg har en bang teori om at alliance sjeldent vinner AV

jeg spiller på deathwing, å jeg har vært level 60 en måned nå, å har aldri opplevd at alliance har vunnet AV. Noen som har teori om hvorfor alliance aldri vinner AV, er vi en gjeng under 18 som løper rundt som hester i brunst?

 

Eilertsen UT

5586359[/snapback]

 

 

Er selv alliance på deathwing og mens jeg ble exalted i AV vant alliance ca halvparten av gamene jeg var med i. Men jeg tror noe av grunnen er det forbanna Stoneharth bunker som er så lite strategisk plasert, hvis alliance tar Snowfall er det eacy match for hordene og bare mounte fra IB til stoneheart bunker.

5586398[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig ;)

Endret av pdkorva
Lenke til kommentar
Hordene har en bedre base, hordene er bedre og drive framover:O

5586653[/snapback]

 

Horde har ikke en bedre base, det er bare tull. Det er så godt som helt likt det kartet. Men joda... spilte noen PuGs i går der vi slo alliance-raid. Var også 30 min queue på AB siden alliance ikke ville spille :\

5587467[/snapback]

Åååå? 30 min? Det er jo nesten nok til å bry seg.

På BB må vi vente over en time mellom hver AB game fordi Horde _aldri_ vil spille.

Lenke til kommentar

Åååå? 30 min? Det er jo nesten nok til å bry seg.

På BB må vi vente over en time mellom hver AB game fordi Horde _aldri_ vil spille.

5587501[/snapback]

 

Vel da er det i hvert fall bedre på Magtheridon hvor broren min har en mage... underkant av 1 minutt ventetid. Alliance på SC spiller bare masse AB raids midt på natten, merkelige greier.

Lenke til kommentar
Hordene har en bedre base, hordene er bedre og drive framover:O

5586653[/snapback]

 

Horde har ikke en bedre base, det er bare tull. Det er så godt som helt likt det kartet. Men joda... spilte noen PuGs i går der vi slo alliance-raid. Var også 30 min queue på AB siden alliance ikke ville spille :\

5587467[/snapback]

Åååå? 30 min? Det er jo nesten nok til å bry seg.

På BB må vi vente over en time mellom hver AB game fordi Horde _aldri_ vil spille.

5587501[/snapback]

 

jeg på laughing skull har ikke klart å joine en BG med kortere queue en 2-3 timer (helt seriøst) på horde sida da... alliance liker ikke BGs der -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...