Gå til innhold

Endelig VISA/Mastercard hos Microplex!

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje ingen stor sak, men jeg vet jeg ikke er den eneste som har savnet muligheten til å betale med VISA hos Microplex, men nå er det ordnet!

Det er ingen hemmelighet at mulighet for betaling med VISA og Mastercard har vært et sårt savnet tilbud i nettbutikken vår. Det er derfor med stor glede at vi nå endelig kan tilby dette til våre kunder samtidig som ekspedisjonsgebyret også er fjernet.

På tide! :thumbup:

N.B. Beklager hvis noen allerede har tatt opp dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ekspedisjonsgebyret har vel ikke blitt fjernet på oppkrav også vel ? ;o

5585813[/snapback]

Portoen har vel ikke blitt fjernet på portoen også vel? Det er samme spørsmål. Ekspedisjonsgebyr er langt ifra det samme som oppkravsgebyr. Oppkravsgebyr er noe posten Norge tar seg betalt for, ekspedisjonsgebyr er noe Microplex selv tjente fett på rett i egen lomme.

Lenke til kommentar
ekspedisjonsgebyret har vel ikke blitt fjernet på oppkrav også vel ? ;o

5585813[/snapback]

Portoen har vel ikke blitt fjernet på portoen også vel? Det er samme spørsmål. Ekspedisjonsgebyr er langt ifra det samme som oppkravsgebyr. Oppkravsgebyr er noe posten Norge tar seg betalt for, ekspedisjonsgebyr er noe Microplex selv tjente fett på rett i egen lomme.

5586605[/snapback]

DJ ZooL: Det han sikkert mente var om det fortsatt er ekspedisjonsgebyr hvis man bestiller med oppkrav.

espennyh: Jeg tolker det slik at ekspedisjonsgebyret er er borte uansett hvordan man betaler.

edit: leif

Endret av Dennis2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...