:utakt Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Helt enig. Mannen kan jo ikke synge engang, han sutrer/skriker frem teksten sin. Møl! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Og han kler av seg i kulla Oo Det har alltid irritert meg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Død oglidelse over James Blunt..... Guddbai my luvah 5702846[/snapback] Homotass av dimensjoner. Kan ikke synge, kan ikke skrive tekster. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 enig der. forferdelig stemme på den mannen...forstår ikke hvorfor han er (var?) så populær. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sikkert fordi han kledde av seg i snøværet.... Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) nvm 14tegn12345 Endret 19. mai 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 .. og metal er bare liksom "SAtaaaaan! GRARrarrrraA! HELVETE!", og pop er bare liksom "baby, let me tell you once more, you're the one I adore" og electronica er liksom bare "ploing pling! Scooooteeeer!". 5697565[/snapback] Enig i alt du sier der. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Shitlist: - Black Eyed Peas - Kelly Clarksson - Linkin Park (hater de om mulig enda mer etter at de slo seg sammen med Jay Z) Sist men ikke minst, har et intenst hat for all type musikk som er i samme kategori som "Dina". Nå er jo ikke jeg så inne i musikkbetegnelser, men tror det heter "Dance". Edit: Må jo for guds skyld ikke glemme Eminem og 50-Cent. Samt alle andre i den "familien" der. Endret 7. mars 2006 av Erik-Tor Lenke til kommentar
.com Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 det værste som finnes er 50 cent!! etter det kommer eminem og resten av hip hop og techno/trance og all pop-musikken hvordan klarer folk å høre på dette vrøvlet? takk til snille kamerater som fikk meg til å høre på metal Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg hater den gemene hopen som ukritisk kjøper platt og intetsigende heismusikk, hvor enn man ferdes i det offentlige rom så støter man på denne flatliner-muzakken. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg HATER musikken de spiller på S.A.T.S I dag spilte de følgende artister: - Black Eyed Peas - Beyoncè - Spice Girls - Nelly - The White Stripes - <Insert random technoidiot som covrer Genesis -HER- > Hvordan i #"¤!¤%!%#¤ er det mulig å trene med slik dritt i bakgrunnen. Jeg vil ha Anaal Nathrakh, Excrementory Grindfuckers, Rammstein eller Gojira. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg HATER musikken de spiller på S.A.T.S Hvordan i #"¤!¤%!%#¤ er det mulig å trene med slik dritt i bakgrunnen. Jeg vil ha Anaal Nathrakh, Excrementory Grindfuckers, Rammstein eller Gojira. 5717878[/snapback] Enkelt : du må slutte å trene. God musikk nytes best liggende på ryggen med noe leskende i hånda /koser med ølmagen og hater folk med sixpack. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvordan i #"¤!¤%!%#¤ er det mulig å trene med slik dritt i bakgrunnen. Jeg vil ha Anaal Nathrakh, Excrementory Grindfuckers, Rammstein eller Gojira. 5717878[/snapback] Mp3 spiller kjæres Lars, mp3 spiller.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kanskje jeg trener sammen med noen andre? Dessuten er det disturbing å ha musikk rett på øret når man presser maksimalt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hmm, jeg ser det for meg, på den svarte plakaten utenfor skimter man såvidt i grimm necro-skrift: "NECRO-GYM! For deg som liker å headbange når du trener! Det beste innen Death, Black, Industrial og Grindcore" Innenfor ser du fuuuullllt av metalheads som trener og headbanger. Ville nok satt alle pengene der ja. ----- Men egentlig veldig enig LarsP, slik musikk er rett og slett irriterende. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har en playlist på Winamp som jeg bruker når jeg boxer og sykler. Navnet lyder slikt "Gym & Fitness Hits for unleashing the awesome power from within" inneholder Mayhem og Arcturus og sånn Now thats exxxercise! Men musikken som var på treningsstudioet jeg holdt til før var noe piss altså, virka som de hørte på hit radio 5år tilbake i tid. Er mye dritt musikk på slike workout places ja Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg hater følgende sanger: Lacuna - Celebrate The Summer The Real Booty Babes - Since U Been Gone Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hmm, jeg ser det for meg, på den svarte plakaten utenfor skimter man såvidt i grimm necro-skrift: "NECRO-GYM! For deg som liker å headbange når du trener! Det beste innen Death, Black, Industrial og Grindcore" Innenfor ser du fuuuullllt av metalheads som trener og headbanger. Ville nok satt alle pengene der ja. 5718565[/snapback] Jeg hadde trent der! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) jeg hater techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb! hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds 5585657[/snapback] Haha. Tipper du har hørt mye innen de sjangerene? (Trodde det var typisk simple minds å feie over temaer uten å sette seg inn i dem... hmmm...) Hør på fks. Venetian Snares, Infected Mushroom eller Organism 12. Selv _hater_ jeg ingen musikkform, det er svært sterkt ord som blir mye misbrukt og tipper ingen virkelig HATER noen her. Selv misliker jeg synes er dårlig musikk(og hva dette er selvfølgelig min subjektive smak hvis noen i det hele tatt skulle være i tvil her), uvavhengi av hvilken sjanger det er i. Man finner dritt i alle sjangere. Men jeg gidder ikke å bruke så mye energi på skrike ut at jeg ikke liker denne musikken, med mindre den plager meg der og da.. 5586261[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre. Selv liker jeg ikke techno og lignende, men det betyr jo ikke at det er dårlig. Jeg liker heller ikke musikk som blir alt for heavy med bare skriking om satan og lignende, men igjen; jeg sier ikke at det er dårlig, bare ikke min smak. Blir for dumt å si at en hel musikksjanger er dårlig. Artister kan være dårlige, men ikke sjangeren! Jeg kan høre på det meste, men rap/hip hop er likosm min sjanger. Kan godt skjønne at folk som ikke liker rap syns det er musikk for "simple minds", men det kan jo ha noe å gjøre med at du/dere bare har hørt det som spilles på radio og tv. Det meste av rap som spilles på radio er som "all" annen liste-pop; laget for å selge. Selv hører jeg på artister som Cunninlynguists, Jedi Mind Tricks, Nas, Talib Kweli, 50 cent (det gamle av ham som jeg tviler på noen her har hørt, men nå har han blitt sellout som f), Looptroop, Common, Immortal Technique, Tonedeff, Jehst, Kanye West osv...og da som oftest ikke på singlene som er laget for fjortisser, men på resten av låtene deres. Simple minds? Finn en skikkelig laget rap-teks og les den. Det er få som greier å skrive noe sånt der f.eks de 12 site stavelsene i hver linje rimer med hverandre og i tillegg gir mening. Og nei, jeg prøver ikke å forsvare noe som helst, prøver ikke ¨å endre smaken til noen...bare på måten dere ser/hører musikk på. Endret 9. mars 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har du noen eksempler på kjente band som er "only for the money and fame"? Bare nysgjerrig? Ettersom de _fleste_ artister har gått noen år med kun utgifter så har jeg vanskelig for å se at de artistene/bandene du henviser til eksisterer. 5617716[/snapback] Såvidt jeg vet var iallfall Frank Zappa kun interessert i å tjene penger når han laget rockealbumene sine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå