Gå til innhold

Den store hate tråden

Hydrolift

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shitlist:

- Black Eyed Peas

- Kelly Clarksson

- Linkin Park (hater de om mulig enda mer etter at de slo seg sammen med Jay Z)

Sist men ikke minst, har et intenst hat for all type musikk som er i samme kategori som "Dina". Nå er jo ikke jeg så inne i musikkbetegnelser, men tror det heter "Dance".

Edit:

Må jo for guds skyld ikke glemme Eminem og 50-Cent. Samt alle andre i den "familien" der.

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar

det værste som finnes er 50 cent!! etter det kommer eminem og resten av hip hop og techno/trance og all pop-musikken :thumbdown:

hvordan klarer folk å høre på dette vrøvlet? :no:

takk til snille kamerater som fikk meg til å høre på metal :cool:

Lenke til kommentar

Jeg HATER musikken de spiller på S.A.T.S

I dag spilte de følgende artister:

- Black Eyed Peas

- Beyoncè

- Spice Girls

- Nelly

- The White Stripes

- <Insert random technoidiot som covrer Genesis -HER- >

Hvordan i #"¤!¤%!%#¤ er det mulig å trene med slik dritt i bakgrunnen. Jeg vil ha Anaal Nathrakh, Excrementory Grindfuckers, Rammstein eller Gojira.

Lenke til kommentar
Jeg HATER musikken de spiller på S.A.T.S

Hvordan i #"¤!¤%!%#¤ er det mulig å trene med slik dritt i bakgrunnen. Jeg vil ha Anaal Nathrakh, Excrementory Grindfuckers, Rammstein eller Gojira.

5717878[/snapback]

Enkelt : du må slutte å trene. God musikk nytes best liggende på ryggen med noe leskende i hånda :cool:

/koser med ølmagen og hater folk med sixpack.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser det for meg, på den svarte plakaten utenfor skimter man såvidt i grimm necro-skrift:

"NECRO-GYM!

For deg som liker å headbange når du trener!

Det beste innen Death, Black, Industrial og Grindcore"

Innenfor ser du fuuuullllt av metalheads som trener og headbanger. :roll:

Ville nok satt alle pengene der ja. :p

-----

Men egentlig veldig enig LarsP, slik musikk er rett og slett irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg har en playlist på Winamp som jeg bruker når jeg boxer og sykler. Navnet lyder slikt "Gym & Fitness Hits for unleashing the awesome power from within" :D inneholder Mayhem og Arcturus og sånn :wee:

Now thats exxxercise!

Men musikken som var på treningsstudioet jeg holdt til før var noe piss altså, virka som de hørte på hit radio 5år tilbake i tid. Er mye dritt musikk på slike workout places ja :p

Lenke til kommentar
Hmm, jeg ser det for meg, på den svarte plakaten utenfor skimter man såvidt i grimm necro-skrift:

"NECRO-GYM!

For deg som liker å headbange når du trener!

Det beste innen Death, Black, Industrial og Grindcore"

Innenfor ser du fuuuullllt av metalheads som trener og headbanger. :roll:

Ville nok satt alle pengene der ja. :p

5718565[/snapback]

Jeg hadde trent der! :roll:

Lenke til kommentar
jeg hater techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb!

hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds  :yes:

5585657[/snapback]

Haha. Tipper du har hørt mye innen de sjangerene? (Trodde det var typisk simple minds å feie over temaer uten å sette seg inn i dem... hmmm...)

Hør på fks. Venetian Snares, Infected Mushroom eller Organism 12.

Selv _hater_ jeg ingen musikkform, det er svært sterkt ord som blir mye misbrukt og tipper ingen virkelig HATER noen her.

Selv misliker jeg synes er dårlig musikk(og hva dette er selvfølgelig min subjektive smak hvis noen i det hele tatt skulle være i tvil her), uvavhengi av hvilken sjanger det er i. Man finner dritt i alle sjangere. Men jeg gidder ikke å bruke så mye energi på skrike ut at jeg ikke liker denne musikken, med mindre den plager meg der og da..

5586261[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre. Selv liker jeg ikke techno og lignende, men det betyr jo ikke at det er dårlig. Jeg liker heller ikke musikk som blir alt for heavy med bare skriking om satan og lignende, men igjen; jeg sier ikke at det er dårlig, bare ikke min smak. Blir for dumt å si at en hel musikksjanger er dårlig. Artister kan være dårlige, men ikke sjangeren!

Jeg kan høre på det meste, men rap/hip hop er likosm min sjanger. Kan godt skjønne at folk som ikke liker rap syns det er musikk for "simple minds", men det kan jo ha noe å gjøre med at du/dere bare har hørt det som spilles på radio og tv. Det meste av rap som spilles på radio er som "all" annen liste-pop; laget for å selge. Selv hører jeg på artister som Cunninlynguists, Jedi Mind Tricks, Nas, Talib Kweli, 50 cent (det gamle av ham som jeg tviler på noen her har hørt, men nå har han blitt sellout som f), Looptroop, Common, Immortal Technique, Tonedeff, Jehst, Kanye West osv...og da som oftest ikke på singlene som er laget for fjortisser, men på resten av låtene deres.

Simple minds? Finn en skikkelig laget rap-teks og les den. Det er få som greier å skrive noe sånt der f.eks de 12 site stavelsene i hver linje rimer med hverandre og i tillegg gir mening.

Og nei, jeg prøver ikke å forsvare noe som helst, prøver ikke ¨å endre smaken til noen...bare på måten dere ser/hører musikk på.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Har du noen eksempler på kjente band som er "only for the money and fame"?

Bare nysgjerrig?

Ettersom de _fleste_ artister har gått noen år med kun utgifter så har jeg vanskelig for å se at de artistene/bandene du henviser til eksisterer.

5617716[/snapback]

Såvidt jeg vet var iallfall Frank Zappa kun interessert i å tjene penger når han laget rockealbumene sine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...