Gå til innhold

Den store hate tråden

Hydrolift

Anbefalte innlegg

Stort sett alt på dei store kommersielle radiokanalane er bare drit etter mi meining.

jeg misliker sterkt techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb!

hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds  :yes:

5585657[/snapback]

Detta e vel det verste eg hører, i tillegg til opera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg misliker sterkt techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb!

hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds  :yes:

5585657[/snapback]

Simple minds? Satanrock hvor hele lyrikken består av gulping, og musikken er som når cd-spillern klikker, DET er musikk for simple minds.. :roll:

Trance er vakkert, kan ligge helt stille og høre på det, og drømme meg helt bort når jeg hører på det. Hører hver eneste tone og hvor perfekt det er med resten. :love:

Dessuten havner jeg ikke i helvette for å høre på det ;)

Lenke til kommentar

Dumt? Altså.. Nå gidder jeg ikke ramse opp andre sjangere jeg liker, men hovedsakelig hører jeg på metal fordi jeg synes det er bra, er ikke noen lov om at man MÅ høre på flere sjangere, er masse variasjon innen metal.

Kommer jo bare helt ann på hva man liker, skal man tvinge seg igjennom dritt-rap for at det liksom er dumt å høre på kun en sjanger?

Lenke til kommentar
...men hovedsakelig hører jeg på metal fordi jeg synes det er bra

Gjør du? Trodde alle metalheads hørte på det for å være tr00. omg!11. . :blink:

Kommer jo bare helt ann på hva man liker, skal man tvinge seg igjennom dritt-rap for at det liksom er dumt å høre på kun en sjanger?

Hva med å "tvinge" seg igjennom god rap isteden for drittrap? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...