hørting Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Stort sett alt på dei store kommersielle radiokanalane er bare drit etter mi meining. jeg misliker sterkt techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb! hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds 5585657[/snapback] Detta e vel det verste eg hører, i tillegg til opera. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 jeg misliker sterkt techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb! hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds 5585657[/snapback] Simple minds? Satanrock hvor hele lyrikken består av gulping, og musikken er som når cd-spillern klikker, DET er musikk for simple minds.. Trance er vakkert, kan ligge helt stille og høre på det, og drømme meg helt bort når jeg hører på det. Hører hver eneste tone og hvor perfekt det er med resten. Dessuten havner jeg ikke i helvette for å høre på det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg tror faktisk jeg hater Usher. Helt usannsynlig jævlig musikk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg tror faktisk jeg hater Usher. Helt usannsynlig jævlig musikk. 5685035[/snapback] Kan helt fint si meg enig der. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 misliker sterkt korn,in flames og slikt mansjit!! argh! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Misliker rap generelt, spisielt Eminem, bare helt tragisk musikk.. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hater sjeldent musikk, men jeg HATER Klaus Wunderlich! Organisten fra ytre helvete! Sathanas altså... Får grøsninger på ryggen ved tanken. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg kan ikke fordra Rap, hiphop og rnb. Hater det så sykt.. Nest på hatlista er danseband, ligger rett under rap. Blir skikkelig kvalm av å høre på sånn musikk.. Personlig hører jeg på metal! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Personlig hører jeg på metal! 5685265[/snapback] Ja, alt annet er dritt... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Personlig hører jeg på metal! 5685265[/snapback] Ja, alt annet er dritt... 5685312[/snapback] Enig der.. All annen musikk er crap.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Personlig hører jeg på metal! 5685265[/snapback] Ja, alt annet er dritt... 5685312[/snapback] Enig der.. All annen musikk er crap.. 5685438[/snapback] Gøy, folk tror jeg mener det og. Imponerende. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Gøy, folk tror jeg mener det og. Imponerende. 5685462[/snapback] ikke prøv å ro deg unna nå! både bowie, cash og beatles er køllsvart dødmetal \m/ Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det fins masse bra rap og mettal, dere må bare lete litt dypere enn VGlista... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Gøy, folk tror jeg mener det og. Imponerende. 5685462[/snapback] Den der var faktisk litt morsom Lenke til kommentar
CSM Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har man Metal å høre på, hvorfor høre på noe annet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har man Grandiosa, hvorfor spise noe annet? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har man Grandiosa, hvorfor spise noe annet? 5687044[/snapback] Nå fins det bare ett par forskjellige grandiosa'r og mange mange tusen forskjellige metal sanger. Men det er forsatt dumt å holde seg til en sjanger. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dumt? Altså.. Nå gidder jeg ikke ramse opp andre sjangere jeg liker, men hovedsakelig hører jeg på metal fordi jeg synes det er bra, er ikke noen lov om at man MÅ høre på flere sjangere, er masse variasjon innen metal. Kommer jo bare helt ann på hva man liker, skal man tvinge seg igjennom dritt-rap for at det liksom er dumt å høre på kun en sjanger? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hører omtrent kun på metal selv så ta det med ro Men å høre på metal bare for å høre på metal det blir for dumt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 ...men hovedsakelig hører jeg på metal fordi jeg synes det er bra Gjør du? Trodde alle metalheads hørte på det for å være tr00. omg!11. . Kommer jo bare helt ann på hva man liker, skal man tvinge seg igjennom dritt-rap for at det liksom er dumt å høre på kun en sjanger? Hva med å "tvinge" seg igjennom god rap isteden for drittrap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå