Supernaut_ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ånei, ikke du Stine... Skal vedde på du er en eller annen fjortiss-jente som hører på Vg-lista, absolute music og Peaches! Du har sikkert sagt at du misliker metal tusen ganger her inne på musikk... Get it? 5611782[/snapback] Tviler på det gett. Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 å fy rap er så utrolig crap at jeg klarer nesten ikke å forstå hvordan det går ann å lage musikk så utrolig DÅRLIG!! og det verste er.. at rap er så populær. det er ikke mulig å gå noensteds der ingen liker rap! og så er det musikken som de spiller på radioen (selv har jeg ikke lyttet til radio l ca 2 år nå, men på bussen hører jeg det noen ganger) WTF? det er musikk det de som er berømt for musikken ikke spiller et eneste instrument! de bare synger!! HVA SÅ?? 9 år gamle barn klarer å synge til låtene som de artisene lager. ikke noe særlig genailt der, nei... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ZenCo: Hvor har du den tanken fra? Hvorfor kom du i det hele tatt med det inlegget? Kjenner du henne? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 å fy rap er så utrolig crap at jeg klarer nesten ikke å forstå hvordan det går ann å lage musikk så utrolig DÅRLIG!! og det verste er.. at rap er så populær. det er ikke mulig å gå noensteds der ingen liker rap! og så er det musikken som de spiller på radioen (selv har jeg ikke lyttet til radio l ca 2 år nå, men på bussen hører jeg det noen ganger) WTF? det er musikk det de som er berømt for musikken ikke spiller et eneste instrument! de bare synger!! HVA SÅ?? 9 år gamle barn klarer å synge til låtene som de artisene lager. ikke noe særlig genailt der, nei... 5611974[/snapback] Ehhh...sitter akkuart å hører på Rokkit -Scrub the ground som du har lagt ut i en annen tråd, og i mine ører er jo det old-school rap så det ljomer etter. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg hater alle de på den gamle skolen min som mente Zappa- why does it hurt when I pee var kristen musikk >:O Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 og jeg hater alle de som hater bare for å hate uten noe skikkelig grunnlag. jeg bruker å sette meg inn i ting, for så å trekke en konkluksjon. candy shop og in da club er ikke representativt for RAP & HIP HOP sjangeren. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hater alt bråkemusikk. Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg misliker sterkt 50 cent og Hard Dance Mania XXX trance 3000 hard-house samle-cd'er. Eller hva de nå heter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ånei, ikke du Stine... Skal vedde på du er en eller annen fjortiss-jente som hører på Vg-lista, absolute music og Peaches! Du har sikkert sagt at du misliker metal tusen ganger her inne på musikk... Get it? 5611782[/snapback] Tusen ganger? Wow. Hvorfor har jeg ikke 1000 poster i "musikk" da? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 At folk gidder og kverulere om at "hate" er for hardt for emnet musikk. Vel, for meg er det et nokså hat/elske-forhold. Jeg kommer ikke med forfina ord som mislike.. Jeg innrømmer at jeg hater den bølgen (som har vart en god god stund nå) med "tjene-penger-på-å-si-fuck". Jeg tenker da på trash-rap. Nå kommer det enn eller annen kar og sier "Hå, du suger fordi du sier hip-hop/rap suger" -Nei. (De jeg sikter til kan vel igrunn ikke kalles for rap-artister) Litt spesifisering klarerer godt hva jeg mener.. Jeg _hater_ det pisset som blir spydd ut av f.eks 50cent. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) musikk som spiller på å være rebelsk ovenfor foreldre, "hate-alle-som-ikke-godtar-deg" og musikk som generelt har fjortis budskap i seg. Endret 16. februar 2006 av andesam Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Don't hate, masturbate Jeg hater all musikk som er laget for å tjene penger, så og si. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja, griske artister som prøver å leve av musikken sin. De skulle hatt bank, hele hurven. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja, griske artister som prøver å leve av musikken sin. De skulle hatt bank, hele hurven. 5615038[/snapback] Jeg mener kun for å tjene penger. Sånn holdning som "Jeg skal vinne idol og få platekontrakt og bli riiik" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hm. Er ikke det egentlig ganske tåpelig? Luke unna potensiell god musikk basert på hvilken motivasjon artistene hadde. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hm. Er ikke det egentlig ganske tåpelig? Luke unna potensiell god musikk basert på hvilken motivasjon artistene hadde. 5615102[/snapback] Slik musikk er sjeldent bra og lages som regel sånn at mesteparten skal like det. Og jeg er ikke mesteparten Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så, hvis favorittbandet ditt ble intervjuet og svarte "penger og puling" på spørsmålet om hvorfor de begynte med musikk, ville da musikken blitt dårlig av den grunn? Må man ha noble målsetninger, som fred i verden og avskaffelse av apartheid for å lage bra musikk? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Så, hvis favorittbandet ditt ble intervjuet og svarte "penger og puling" på spørsmålet om hvorfor de begynte med musikk, ville da musikken blitt dårlig av den grunn? Må man ha noble målsetninger, som fred i verden og avskaffelse av apartheid for å lage bra musikk? 5615272[/snapback] Det er ingenting galt i å få litt penger ut av det og, siden det tar veldig mye tid å lage musikk. Men kun for å tjene penger, det blir for dumt. Om favorittbandet mitt hadde sagt at de gjorde det for penger så hadde jeg mistet mye respekt for dem, og musikken hadde mistet mye mening ettersom den ikke kom fra "hjertet" men fra kjærligheten for en dollar lapp. Men jeg hadde sikkert ikke sluttet å høre på det. Så sagt så er vel hater ett sterkt ord, har vel heller veldig lite respekt for det kan vi si Musikken jeg hører på er som regel såpass "dyp" og spesiell at det må ligge noe personlig i det, og ikke bare "give me money pliz!11". Endret 16. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Fult mulig å kombinere det med å slå igjennom mainstream og lage musikk som kommer fra hjertet. Believe it or not. Er ikke slik at hvis noen kom inn på VG-lista eller er så griseheldige at de har et plateselskap som reklamerer for dems å er de "oooh kommers bryr seg kun om penger!". Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Fult mulig å kombinere det med å slå igjennom mainstream og lage musikk som kommer fra hjertet. Believe it or not. Er ikke slik at hvis noen kom inn på VG-lista eller er så griseheldige at de har et plateselskap som reklamerer for dems å er de "oooh kommers bryr seg kun om penger!". 5615359[/snapback] Ja såklart, men jeg snakker om: Jeg mener kun for å tjene penger. 5615048[/snapback] Men kun for å tjene penger, det blir for dumt. 5615336[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå