Gå til innhold

Den store hate tråden

Hydrolift

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å fy rap er så utrolig crap at jeg klarer nesten ikke å forstå hvordan det går ann å lage musikk så utrolig DÅRLIG!!

og det verste er.. at rap er så populær. det er ikke mulig å gå noensteds der ingen liker rap!

og så er det musikken som de spiller på radioen (selv har jeg ikke lyttet til radio l ca 2 år nå, men på bussen hører jeg det noen ganger) WTF? det er musikk det de som er berømt for musikken ikke spiller et eneste instrument! de bare synger!! HVA SÅ?? 9 år gamle barn klarer å synge til låtene som de artisene lager. ikke noe særlig genailt der, nei...

Lenke til kommentar
å fy rap er så utrolig crap at jeg klarer nesten ikke å forstå hvordan det går ann å lage musikk så utrolig DÅRLIG!!

og det verste er.. at rap er så populær. det er ikke mulig å gå noensteds der ingen liker rap!

og så er det musikken som de spiller på radioen (selv har jeg ikke lyttet til radio l ca 2 år nå, men på bussen hører jeg det noen ganger) WTF? det er musikk det de som er berømt for musikken ikke spiller et eneste instrument! de bare synger!! HVA SÅ?? 9 år gamle barn klarer å synge til låtene som de artisene lager. ikke noe særlig genailt der, nei...

5611974[/snapback]

Ehhh...sitter akkuart å hører på Rokkit -Scrub the ground som du har lagt ut i en annen tråd, og i mine ører er jo det old-school rap så det ljomer etter. :cool:

Lenke til kommentar
Ånei, ikke du Stine... Skal vedde på du er en eller annen fjortiss-jente som hører på Vg-lista, absolute music og Peaches!  :no: Du har sikkert sagt at du misliker metal tusen ganger her inne på musikk... Get it?

5611782[/snapback]

Tusen ganger? Wow. Hvorfor har jeg ikke 1000 poster i "musikk" da? :hrm:

Lenke til kommentar

At folk gidder og kverulere om at "hate" er for hardt for emnet musikk. Vel, for meg er det et nokså hat/elske-forhold. Jeg kommer ikke med forfina ord som mislike..

Jeg innrømmer at jeg hater den bølgen (som har vart en god god stund nå) med "tjene-penger-på-å-si-fuck". Jeg tenker da på trash-rap. Nå kommer det enn eller annen kar og sier "Hå, du suger fordi du sier hip-hop/rap suger"

-Nei. (De jeg sikter til kan vel igrunn ikke kalles for rap-artister)

Litt spesifisering klarerer godt hva jeg mener.. Jeg _hater_ det pisset som blir spydd ut av f.eks 50cent.

Lenke til kommentar
Så, hvis favorittbandet ditt ble intervjuet og svarte "penger og puling" på spørsmålet om hvorfor de begynte med musikk, ville da musikken blitt dårlig av den grunn? Må man ha noble målsetninger, som fred i verden og avskaffelse av apartheid for å lage bra musikk?

5615272[/snapback]

Det er ingenting galt i å få litt penger ut av det og, siden det tar veldig mye tid å lage musikk. Men kun for å tjene penger, det blir for dumt. Om favorittbandet mitt hadde sagt at de gjorde det for penger så hadde jeg mistet mye respekt for dem, og musikken hadde mistet mye mening ettersom den ikke kom fra "hjertet" men fra kjærligheten for en dollar lapp. Men jeg hadde sikkert ikke sluttet å høre på det. Så sagt så er vel hater ett sterkt ord, har vel heller veldig lite respekt for det kan vi si :)

Musikken jeg hører på er som regel såpass "dyp" og spesiell at det må ligge noe personlig i det, og ikke bare "give me money pliz!11".

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Fult mulig å kombinere det med å slå igjennom mainstream og lage musikk som kommer fra hjertet. Believe it or not. Er ikke slik at hvis noen kom inn på VG-lista eller er så griseheldige at de har et plateselskap som reklamerer for dems å er de "oooh kommers bryr seg kun om penger!".

Lenke til kommentar
Fult mulig å kombinere det med å slå igjennom mainstream og lage musikk som kommer fra hjertet. Believe it or not. Er ikke slik at hvis noen kom inn på VG-lista eller er så griseheldige at de har et plateselskap som reklamerer for dems å er de "oooh kommers bryr seg kun om penger!".

5615359[/snapback]

Ja såklart, men jeg snakker om:

Jeg mener kun for å tjene penger.

5615048[/snapback]

Men kun for å tjene penger, det blir for dumt.

5615336[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...